hormonaalinen ehkäisy ei toimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hormoni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hormoni

Vieras
Muita joilla hormonaalinen ehkäisy ei toimi ! Kertokaa kokemuksianne. Mitä ehkäisy käytit ja mitä nyt käytät ? Monta raskautta takana ja montacolet pitänyt ?

Ensin kumi --> hajos --> raskaana --> abortti --> Cerazetteja --> paha päänsärky ja seksi sattui --> Mini-Pil --> raskaaksi --> keskenmeno --> Jadelle --> raskaana --> ???

Mäkin täällä eilen aloitin ketjun samasta aiheesta.. Mulla siis tilanne se, että Tammikuussa olin raskaana (kortsu ja jälkiehkäisy petti) ja tein abortin.. Abortin jälkeen aloitin Qlaira merkkiset pillerit.. Nyt ollut vähän semmonen olo taas, että olisin raskaana :( En kestä jos näin on.. :'(

Harvinaista on juu ettei mikään hormonaalinen ehkäisy käy/sovi, mutta on niitäkin tapauksia... Luinkohan joskus jostain että 1-2 prosentilla naisista?

Minä (ikävä kyllä) kuulun siihen porukkaan... On geenivirhe josta johtuvan tukostaipumuksen vuoksi en mitään voi käyttää. Söin kyllä vähän aikaa minipillereitä mutta nekään ei kuulema ihan riskittömiä ole. Nyt olen menossa laitattamaan kuparikierukkaa - toivon kovasti että passaa koska muuta järkevää ehkäisykeinoa ei oikein taida enää olla. :(