T
Todella..
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Todella..:Moni lapsettomuudesta kärsivä pariskunta on omaa rakasta lasta vailla, ja teillä olisi ollut hyvä mahdollisuus tuoda onni yhdelle noista pariskunnista..
Itse en ymmärrä, missä on vastuu, kun tullaan vahingossa raskaaksi.. Ehkäisykään kun ei ole 100% varma tapa suojautua.
Älkää toki ymmärtäkö väärin! Jokainen tekee omat ratkaisunsa, mutta kerroin vain oman mielipiteeni.
Mun mielestä toi kommentointi on tosi härskiä! Entäs jos syntyvässä lapsessa on jotakin "vikaa"? Hän on esimerkiksi vammainen? Kuka hänet silloin hoitaa?
Täällä oli ketju taannoin, jossa kysyttiin adoptoisitko vammaisen lapsen. Siihen vastasivat lapsettomatkin EI.
Että siihen se lapsettomien pohjaton rakkaus lasta kohtaan loppuu. Pitää olla virheetön kapistus.
En oikein ymmärrä aborttiakaan mutta vielä vähemmän näitä Todella:n tyyppisiä kommentoijia.
Eli ymmärsit väärin
Kuten sanottu, jokainen tekee ihan niin kuin parhaaksi näkee, mutta keskustelupalstalla saa varmasti jokainen tuoda oman näkökantansa esille. Itse toin sen sen tyypilliseen tapaan solvaamatta ja moralisoimatta ketään. Omassa tuttava/tuttavantuttavapiirissäni on muutama pariskunta, jotka ovat adoptoineet kehitysvammaisen lapsen, ja yksikään adoptioon annettu suomalainen kehitysvammainen lapsi ei ole jäänyt ilman kotia.