Eli mietin kaikkia ehkäsy juttuja mitä niitä on...? Tiedän googlen kautta löytää mut ei jaksa ettii.... E-pillerit mulle ei sovi joten ei niitä jos viitsitte kertoa muista omia kokemuksia....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:TotaalikieltäytyminenVaatii vaan jossain vaiheessa hyviä hermoja ja hiukan itsekuria :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:Mulle laitettiin hormonikierukka jokunen viikko sitten. Toistaseksi näyttää et sopii hyvin, pillerit ei mulle käy, vaan tulee muiden oireiden lisäksi hirveet auralliset migreenikohtaukset. Moniswsa kunnissahan ensimäisen kierukan saa maksutta (täällä päin vain kuparikierukan) hormoni kierukan hinta suomessa oli 159e mut itse ostin ruotsin puolelta hintaan 116,50e. Kova hinta silti, mut onpahan pitkäksi aikaa asia hoidossa. Hormonikierukka aiheuttaa aluksi monesti/yleensä tiputteluvuotoa (myös minulla) mutta monilla vähenee kuukautiset tai loppuu kokonaan, lisäksi ei pitäis olla niin kovat kuukautiskivut.
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:Mulle laitettiin hormonikierukka jokunen viikko sitten. Toistaseksi näyttää et sopii hyvin, pillerit ei mulle käy, vaan tulee muiden oireiden lisäksi hirveet auralliset migreenikohtaukset. Moniswsa kunnissahan ensimäisen kierukan saa maksutta (täällä päin vain kuparikierukan) hormoni kierukan hinta suomessa oli 159e mut itse ostin ruotsin puolelta hintaan 116,50e. Kova hinta silti, mut onpahan pitkäksi aikaa asia hoidossa. Hormonikierukka aiheuttaa aluksi monesti/yleensä tiputteluvuotoa (myös minulla) mutta monilla vähenee kuukautiset tai loppuu kokonaan, lisäksi ei pitäis olla niin kovat kuukautiskivut.
Mulla kiinnostaa tuo tiputteluvuoto, että kuinka pitkään sulla tiputteli, ja mikä oli kiertopäivä kun kierukka laitettiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Mulle laitettiin horm.kierukka ja uuvatti lääkäri työnsi sen sitten vatsonteloon. |O
Siellä se oli naruineen päivineen ja sattui TOSi paljon |O
Joten en suosittele
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mulla on depo-proveran ehkäsypiikki ja loistava. 3vuoteen ei menkkoja,paljon vapautuneempi ja rennompi olo. Ei sivuvaikutuksia..mulla tuli kaikista pillereistä sivuvaikutuksia(koska ne meni mahan kautta tjs)...sen takia koklattiin tota piikkiä ja onnistuntu on
Alkuperäinen kirjoittaja Saana:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mulla on depo-proveran ehkäsypiikki ja loistava. 3vuoteen ei menkkoja,paljon vapautuneempi ja rennompi olo. Ei sivuvaikutuksia..mulla tuli kaikista pillereistä sivuvaikutuksia(koska ne meni mahan kautta tjs)...sen takia koklattiin tota piikkiä ja onnistuntu on
Paljonko tämä maksaa ja miten sen saa?Onko sivuvaikutuksia ollut?
Alkuperäinen kirjoittaja Saana:Voi ei mä en kestä piikkejä ollenkaan =( ajattelin että jos 3v aikana kerran pitää olla piikillä niin sen kestää mut joka 3kk.ei pahan hintainen kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Saana:Vielä kysyn et mitä jos ei muista mennä ottamaan sitä tuon 3kk välein,nimimerkki huono muisti =) Minä pyörryn jo kun näen piikin niin siitä on hyvä lähteä sitä kipu ja piikki kammoa harjoittelemaan =) Miten äkkiä tuosta sitten kun luopuu niin voisi yrittää raskautumista onko siitä tietoa sulla?