Mulle ehkäisyrengas oli ihan ok. Hyvä juttu pillereihin verrattuna, kun ei tarvinnut muistaa kuin 2 kertaa kuussa. Toisaalta nekin meinasi unohtua, kun tarvitsi muistaa niin harvoin. Alussa mulla oli vähän päänsärkyä, mutta sekin loppui. Vaihdoin nyt hormonikierukkaan, koska lapsia ei ole aikomus enää tehdä, niin onpahan ehkäisy hoidettu pidemmäksi aikaa eikä tarvii muistaa mitään. Muuten siis ehkäisyrengas oli mulle ihan hyvä.