(ei aina anoppijuttuja!) Millainen APPIUKKO sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kassialma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun appiukko on aivan ihana ihminen. Hän on sairas, mutta toivomme, että saamme pitää hänet vielä jokusen vuoden kanssamme.
Hän on uskomaton lasten kanssa, kaikki hänen lapsen lapset on hulluina ukkiin!

Parrakas, kovaääninen komentelija. Käyn hänen kanssaan mustikassa. Kerää kaikkea maan ja taivaan väliltä, näkisittepä kotinsa ja pihansa. On töissä kaatopaikalla vastaanottajana ja poimii parhaat päältä itselleen. Olen kade kivoista löydöistään!

Appiukko on 76-vuotias hyväkuntoinen pappa, pyöräilee, pilkkoo polttopuita, nosti meidänkin perunat, ajaa autolla.. Hän on ihan mukavaa juttuseuraakin ja hyvin tärkeä ihminen meidän pikkutytöllemme ! :)

Kunnon vanhan ajan isäntä! Kova tekemään töitä, vaikka eläkkeellä. Välillä leikkii meidän pikkupojankin kanssa. Tykkää myös juhlimisesta. On omapäinen, mutta huumorintajuinen. Mulla ei ole ongelmia hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Eipä ole appiukko hengissä.mutta mitä olen siitä juttuja kuullut niin ei varmaan kauhean mukava.

Samaa rataa menee. Appiukko kuoli miehen ollessa 16v. Kyllä miehelle niitä positiivisiakin muistoja on paljon jäänyt, mutta sen verran ongelmainen isänsä oli että sai lähestymiskiellon anoppiin ja lapsiin jo miehen ollessa 6v. Eli vaikka olisi hengissä niin voisi olla ettei oltaisi tekemisissä lainkaan. :/

aivan täys pissapää :) siinä on mies, joka osaa kaiken, tietää kaiken, on aina oikeassa..lapset lähinnä pelkää tätä ukkoa.. niin ja sillä ei ole lainkaan käytöstapoja! siis on ihan kaikinpuolin äärimmäisen kuvottava ihminen!.. enkä minä ole hänen mielestään myöskään mukava :saint:

Yhteistyössä