Ei aina jaksaisi (murrosikää lähestyvän pukeutuminen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hohhoijakkaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hohhoijakkaa"

Vieras
esikoisen pukeutumista.
Ei ilkeä yhtäkkiä koskea vyöhön, se on minun vanha ja tajusi yhtäkkiä että olen sen laittanut kiiinni heti kun olen käynyt paskalla ja vasta sitten pesen kädet.

vyöt ällöttävät häntä nyt.

ja pukeutuminen kestää ja kestää.

vaatteiden kanssa on ihan übertarkkaa.

[QUOTE="vieras";23132521]Eipä oo muuten moinen ikinä tullu mieleen :D[/QUOTE]

No joo, ei ole minullekaan tullut, mutta tottahan tuo on. Siis enhän minä voi sitä mitenkään kieltää. Juu, en pese käsiä housut kintuissa ja vasta sen jälkeen laita housuja jalkaan. (naurattaa, mutta ei minun lasta).

No minä sanoin, että katsos kun äiti vie vyön ulos, niin pöpöt kuolevat pakkasessa. Sitä ei voi pestä kun on nahkaa.

Hankalaa on vaan elämä monen asian kanssa. On ollut aivan pienestä saakka jotain aistiyliherkkyyttä, tai näin itse tulkitsen. Kärsii kovista äänistä. Sukkahousut ja kaikki vaatteet ovat aina hiertäneet aina. Syö todella valikoidusti vaan perusmakuja.

Onko vyö joku perintökalleus joka on kulkenut ensin isoisoäidiltäsi isoäidillesi, sitten sitä äidillesi ja sitten sinulle ja siinä olisi se SYY miksi lapsesi pitäisi pitää sinun vanhaa vyötäsi.... ?

Miksi ei saa omaa?

Voi nahkan pestä esim marseillesaippualla (villalle tarkoitettu, iso pala maksaa tosi vähän marketin pesuainehyllyssä). Mä pesen sillä esim nahkarukkaset: rukkaset käteen ja sitten käsipesulle =)

Alkuperäinen kirjoittaja Omavyö;23132599:
Onko vyö joku perintökalleus joka on kulkenut ensin isoisoäidiltäsi isoäidillesi, sitten sitä äidillesi ja sitten sinulle ja siinä olisi se SYY miksi lapsesi pitäisi pitää sinun vanhaa vyötäsi.... ?

Miksi ei saa omaa?

se on tykännyt siitä, kunnes tajusi tuon vessajutun. Kaupoissa nykyään myytävät nuorten vyöt ovat muovirihkamaa, joka hajoaa käsiin.

Ja joo, saa käydä kavereiden kanssa ostoksilla ja ostaa mitä katsoo tarvitsevansa, silloin tällöin. Ja minun kanssa. On hänellä muitakin vöitä.

itse asiassa, joo, vyö on tätini vanha.

[QUOTE="vieras";23132605]Voi nahkan pestä esim marseillesaippualla (villalle tarkoitettu, iso pala maksaa tosi vähän marketin pesuainehyllyssä). Mä pesen sillä esim nahkarukkaset: rukkaset käteen ja sitten käsipesulle =)[/QUOTE]

ok. Kiitos.

En oo koskaan tajunnu näitä vanhempia, joilla on "yliherkkiä" lapsia. Ei syödä juuri mitään, vaatteetkin hankaa ja teropetteri on niin kylmänarka ettei sen tarvii ulkoilla yli kahden asteen pakkasessa, kun ei sillä veri kunnolla kierrä. Just??????. Jos ne piltit huomaa alusta saakka saavansa erityishuomiota, kun vinkuvat että sauma hiertää tai hiihtokisoissa saa kaiken äidin ja isin jakamattoman huomion sylissä, kun on niin kylmä, vinkutivinkuti, niin kyllä ne äkkiä oppii aina palelemaan ja vaatimaan erityisruokia. Sitä sanotaan oppimiseksi. Ja ap:na ihan vaan ostaisin teinille oman vyön, koska niin on tapana, enkä antaisi sille mitään kummallista merkitystä "koska äiti on koskenut omaansa kakkasilla käsillä".

Yhteistyössä