ei elämän käsiiiiiiiiiii.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
oon pakannu kaiken mitä tarvitaan jos meinataa tänää olla eka yö uudessa kodissa. eli tänään viedään vaan pakolliset mil pärjätään huomispäivä ja illalla haetaan lisää. mutta tuo mies |O
poika on mummulassa et saadaan rauhassa viedä kamoja,niin mitä tekee hän?? pelaa pasianssia,hengailee,katsoo tvstä ANASTASIAA mikä ei kiinnosta sitä yhtään ja VIHDOIN kun se nosti pyrstönsä tosta et lähtee hakee peräkärryä,niin se veti ovella uparit ja meni PASKALLE. |O
voi hyvä luoja. ja poika tulee 2 tunnin päästä :whistle:
kaikkimullehetinyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt ja vauhtiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |O :xmas:

anteeks mä en sano pahalla tätä mut miten musta tuntuu että sulla on aina valittamista joko ex miehestä tai nykysestä,ootko sellanen perus negatiivinen ihminen? ;)

nokun en mä jaksa kantaa noit huonekaluja!! irtain on pakattu jo eteiseen odottaan..

ja kyllä,olen perusnegatiivinen ihminen koska elämä potkii mua kohtuuttomasti päähän,mutta tää nyt ei ollu tarkotettu mikskään oikeesti valitukseks :whistle: innoissani mä oon :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
nokun en mä jaksa kantaa noit huonekaluja!! irtain on pakattu jo eteiseen odottaan..

ja kyllä,olen perusnegatiivinen ihminen koska elämä potkii mua kohtuuttomasti päähän,mutta tää nyt ei ollu tarkotettu mikskään oikeesti valitukseks :whistle: innoissani mä oon :D

Jos olet innoissasi, kerro se, äläkä hauku ja moiti muita. Se on huono tapa ja jää huomaamatta päälle. Semmoiset ystäväpariskunnat on kamalia, jotkä sättii toisiaan jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olet innoissasi, kerro se, äläkä hauku ja moiti muita. Se on huono tapa ja jää huomaamatta päälle. Semmoiset ystäväpariskunnat on kamalia, jotkä sättii toisiaan jatkuvasti.

ja säkin voisit ottaa sen suolakurkun pois per**stä :D

kuha koitahan jaksaa.. mieti miten ihanaa, pääset eroon siitä HULLUSTA :p

Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ja säkin voisit ottaa sen suolakurkun pois per**stä :D

kuha koitahan jaksaa.. mieti miten ihanaa, pääset eroon siitä HULLUSTA :p

Eipä tuo pirulainen irtoa. Istuu, ku tatti paskassa. Ja olen muuten oikein loistotuulella. Satun vain inhoamaan tapaa haukkua jatkuvasti puolisoaan. :)