Ei enää koskaan Clearblue raskaustestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Endorfiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Endorfiini

Jäsen
08.02.2006
36
0
6
Elikkä taas näytti ohutta, tummaa pystyviivaa, siis sitä plussaviivaa. Aikaisemminkin olen kyseisellä testillä tuollaisia härnäysplussia saanut, mutta kuitenkin aina sorrun sillä uudelleen testaamaan. Viime kierrossa olin jo onneni kukkuloilla että nyt on plussa, kun ei tarvinnut suurennuslaseja, otsalamppua eikä röntgenkuvia sitä havaitakseen. Raskaana en ollut, testi valehteli, eikä vain yksi testi, vaan useampi. Muun merkkiset testit olivat tyylipuhtaita negoja. Nyt sitten taas sorruin tuohon Clearbluehen ja väärä positiivinen tuli, kappas.. Kyllä harmittaa. Hermot menee. Enkä enää ikinä, kenellekkään kyseistä pilipali (ja muuten markkinoiden kalleinta!!) -testiä suosittele. Ostakaa mikä tahansa muu, muttei tuota, jos haluatte hermojanne säästellä ja nukkua kunnon yöunet..

Itse tein myös usean väärän plussan, omituisia pisteitä ja viivoja tuli. Lähetin testit takaisin sinne ja sain korvaukseksi paketin digitaalisia ovulaatiotestejä!! Kannattaa valittaa...!!! Itsekään en enää ikinää osta kyseisiä raskaustestejä!

Mullakin on kokemusta ko. testistä, ja 2 kertaa olen saanut väärän positiivisen. Viiva on ilmestynyt, mutta aina siinä on ollut jotain outoa (esim. liian ohut viiva tai outo pisterykelmä ) . Ei siis maineensa veroinen testi munkaan mielestä!

Predictor antoi mulle väärän plussan vuosi sitten :headwall:

mutta kannattaa tosiaan ap:n valittaa maahantuojalle, jos vaikka saisi korvausta. on meinaan hieman ärsyttäviä nuo härnäysplussat.

Yhteistyössä