tuli.
Ehkä me olemmekin sama persoona. Ainakin taas tunnumme olevan taas kerran samaa mieltä.
Suhteen alussa ahdistuin hirveästi siitä, että miehen mielenkiinnon kohteen ovat niin erilaiset. Siis elektroniikkaa, urheilua... tosi miehistä. Toki niitä yhdistäviäkin tekijöitä löytyi, muutenhan ei tietysti olisi koko suhdetta syntynyt.
Nyt ajattelen, että ai kun kiva, kun toinen jaksaa paneutua vaikka siihen, että tulee hankittua mahdollisimman hyvä imuri tai kannettava ;-) Tosin vieläkään en oikein jaksa innostua täydesta sydämestä kuuntelemaan vaikka luentosarjaa eri kaiuttimien hyvistä ja huonoista puolista. Tai intoilua urheilumenestyksistä.
Parasta on kuten kirjoitit, yhteinen arki. Viedä yhdessä koiraa ulos, juoruilla yhteisistä tutuista, herätä yhteiseen vapaapäivään. Olla tekemättä mitään. Yhdessä.
Ap.
Itse olin sinkkuna suurimman osan aikuiselämästäni. En oikein tiedä miksi, kait hain jotain mitä en ikinä löytänyt. Kukaan ei oikein sytyttänyt tai väärät tyypit sytyttivät. Olin kuitenkin aika perustyytyväinen, en tiennyt paremmasta. . En ollut kuin hetkittäin yksinäinen, mulla oli/on paljon ystäviä. Nyt en kuitenkaan vaihtaisi parisuhdetta(ni) enää ikinä sinkkuuteen. Eikä toivottavasti enää tarvitsekaan. Huomenna kihlauksen vuosipäivä.
No onhan tässä tietenkin ollut hetkiä, jolloin toinen voisi painua vaikka h...tiin ;-) Onneksi ei ole painunut.