ei enään tiedä onko kuumetta vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Meni viikko että lämmöt heitteli koko ajan normaalista reilu 37.
Nyt se on pari päivää ollu koko ajan 36.9 ja normaali lämpö mulla ollu ennen 36.4

outoo, ja erittäin ärsyttävää kun ei enään tiedä onko tässä kipee vai ei.

Heipä hei sullekki!
Meillä on muksut ollu kipeinä kuumetta, pään särkyä ja oksennettu vain kerran noi isommat, eilen oli vanhimmalla lämpö 39 sit oksenti niin laski 35. Nyt alkaa jo olla terveen merkkiä kun jo tapellaan ja nahistellaankin.
Mitäs teillä ap muuten?

Minulla oli 3-4 vkoa koko ajan 37.2-37.5 ja kyllä tiesin olevani kipeä :(. CRP ja senkka olivat vähän koholla. Rintakehää puristi ja pienkin touhuaminen vei voimat. Syy ei selvinnyt - liekö pitkittynyt virusinfektio. Meni kuitenkin ohi, olo parani ja nyt lämpö taas ennallaan eli 36.5+-2 ja olo ihan hyvä. Pointtini siis: Kyllä sen olossasi tiedät oletko kipeä vai et. Ja jos pitkittyy, lääkäri- ja labrakäynnit selventävät. :)

jaa nyt se näyttääkin 37.2 vaikka puoltuntia sitten oli vielä tuo 36.9, ja eilen koko päivän.
mikähän virus tässä on oikeen iskeny |O

Ei meille ihmeempiä, oli lapsetkin kipeenä tossa mutta heillä meni parissa päivässä ohi, mulla näköjään vähän pitempi kestoista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla oli 3-4 vkoa koko ajan 37.2-37.5 ja kyllä tiesin olevani kipeä :(. CRP ja senkka olivat vähän koholla. Rintakehää puristi ja pienkin touhuaminen vei voimat. Syy ei selvinnyt - liekö pitkittynyt virusinfektio. Meni kuitenkin ohi, olo parani ja nyt lämpö taas ennallaan eli 36.5+-2 ja olo ihan hyvä. Pointtini siis: Kyllä sen olossasi tiedät oletko kipeä vai et. Ja jos pitkittyy, lääkäri- ja labrakäynnit selventävät. :)

Tuossa viikon aikana huomasin kyllä millon kuume nousee ja laskee, mutta nyt en huomaa olossani mitään ihmeellistä vaikka selvästi kuumeen puolella ollaan. Kävin lääkärissä viime viikolla ja tulehdusarvot katottiin, se oli alle 8 että ei kuulema mitään.

Yhteistyössä