Onko jotain erikoista kuumetautia liikkeellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
kolmatta päivää nyt lämmöt heittelee, välillä normaalissa ja hetkessä nousee reiluun 37 ja taas hetkenpäästä laskee normaaliin, outoo :/
äsken kun heräsin niin mittasin, oli normaali, tunnin päästä 37.3.

Normaali lämpö mulla 36.4

Sellasta "pomppivaa" kuumetta on liikkeellä, saattaa aiheuttaa myös pahoja lihaskipuja:/

Myös rota-virusta on liikkeellä ja täälläpäin vielä vesirokkoakin... Kas, että nyt, ensi viikolla kun olis hiihtoloma!!

joo taitaa olla, meille tuli pojalle taas kuume ilman flunssaa. viimeksi oli kk sitten 4 pvää kovassa kuumeessa ilman mitään muuta oiretta. korvatki viimeks käytiin näyttämässä muttei ollu tulehduksia.
mahatauti meillä piipahti viikko sitte.. :whistle:

Ensin kärsittiin influenssa, nyt on menossa jokin hemmetin vattuli :headwall: Ja eikö Heka herää silloin ihan spontaanisti, kun saisi jäädä nukkumaan, joka arkiaamu valtava tappelu heräämisen kanssa ja TÄNÄÄN jätkä herää itse!!! Tosin vessassa käymään ja vatsakipuisena...

Kyllä mulla on oikein 39 kuumetta.
Että ei kun kourallinen Buranaa naamariin, kun pakko lähtee kolmeksi työpalaveriin :/ . Koitin delegoida hommaa etennpäin, mutta siellä oli sama vastaus; 39 kuumetta. Joten ei kun arvotaan kumpi vetää sen kourallisen Buranaa ja lähtee :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ensin kärsittiin influenssa, nyt on menossa jokin hemmetin vattuli :headwall: Ja eikö Heka herää silloin ihan spontaanisti, kun saisi jäädä nukkumaan, joka arkiaamu valtava tappelu heräämisen kanssa ja TÄNÄÄN jätkä herää itse!!! Tosin vessassa käymään ja vatsakipuisena...

Elikkä tämä edes taas lämpöä rehtaava tauti ei ole influenssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:

Mullakaan ei oo muuta kun tää kuume, mitä kovasti ihmettelen että mikä tää tämmönen on.
Lapset oli ihan 39 kuumeessa ja ei tämmösiä heittelyjä ollu kyllä, samoin yskää ja kurkkukipuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:

Ymmärtääkseni ei, vaan saattaa olla jokin sen jälkitauti. Influenssa kiskaisee tunnissa, parissa kuumeen todella ylös, joka paikkaa sattuu ja särkee, yskä voi tulla myös ja myöhemmin nuha, tai sitten ei. Jälkitauteina voi olla korvat-, keuhkoputken- tai sydänlihaksen tulehdusta ja jotain rokkoja, keuhkokuumeellakin voi heittää... Vaan otapa noista selvää, virus muuntuu koko ajan.

Meillä oli ekaks keskimmäinen viikon kuumeessa ja päätä särki koko ajan. Nyt vanhin lapsista on 4 päivää kuumeessa ja päätä särkee kans. Sunnuntai iltana oli 40,6 astetta kuumetta.

Yhteistyössä