Ei helkkari, kuka haluu lukee tällaisia tilapäivityksiä ja kommentteja FB:sta. Kyseessä nelikymppinen pariskunta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myötähäpeää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myötähäpeää

Vieras
Mies: saiskohan sitä illalla oikein kosteeta torttua??? Siis Runebergin päivän kunniaksi...
17 minuuttia sitten · Kommentoi ·TykkääUnlike

Nainen: kyllä mä sulle torttua tarjoan...Runebergin torttua...

M: oikein hillolla? =D

N: saa ilman hilloakin ;)

M: jaa, et on jakopään tiiviste alkanu pitää taas? =D

N: jup, ei se eilenkään pahemmin enää falskannu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tea:
Ja kenellä on niin pieni oma elämä että pitää niitä tänne kopsia? Muutenkin, pientä netikettiä kiitos!

Kolahtiko omaan nilkkaan?

Ja tänne kopsasin ihan siks että itse ainakin sain hyvät naurut, vaikka aika mautonta oikeastaan onkin :D

Kyllä mun huumorintaju riittäis, jos tollanen ois vaikka kahden ihmisen välistä flirttiä, mutta että aviopari... Ei oikeen kuulosta järkevältä. Kuka haluu levitellä tollasia tietoja? Ihan jotakin teinimeininkiä kertoa muille että "hei, meillä pannaan". Hehehheh, aika nolo pariskunta!

ei tossa sinänsä mitään ja hehheh..mutta ite en ehkä lähtis fb:hen tollasia laittamaan. eri asia kaksin tai kavereiden kesken heittää tollasta läppää. ja pervoja itseasiassa livahtelee suusta vähän väliä itellänikin mut vaan harvat ja valitut saa niitä kuulla :D :D

No tyhmähän tuo juttu oli mut mä en tajua tuollaisia kyyliä jotka tulee tänne palstoille juoruamaan ilkeästi tuttujensa tekemisistä. Sitäpaitsi on todella dorkaa levitellä keskustelupalstoille vain facebook-ystäville tarkoitettuja viestejä. Mitä jos keskittäisit sun energian johonkin muuhun? Mee vaikka ulos haukkaamaan happea.

Ap kysyy, että kuka viitsii lukea tälläistä ja hän itse siis kuitenkin on ensin lukenut sen, sitten kopsaa tänne ja vielä kertoo saaneensa hyvät naurut. Eli miksi ap ihmettelet vielä, että joku lukee sen kun itse olet tehnyt jo paljon enemmän?

Mulla eräs vanha luokkakaveri kirjottelee miehensä kaa samaan tyyliin, yleensä keskustelut menee niin että molemmat kotona omilla koneillaan, ja sit fb kautta kirjotellaan vihjailevasti -tai ei ehkä niinkään vihjailevasti "että mennäänkö naimaan".

Siis jos aikuiset ihmiset on keskenään kotonaan, niin miks ei voi siellä kysästä että mennäänkö, vaan keskustellaan tietokoneen kautta?
Ja piilotettu on :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap kysyy, että kuka viitsii lukea tälläistä ja hän itse siis kuitenkin on ensin lukenut sen, sitten kopsaa tänne ja vielä kertoo saaneensa hyvät naurut. Eli miksi ap ihmettelet vielä, että joku lukee sen kun itse olet tehnyt jo paljon enemmän?

Ap kysyy kuka haluaa, ei kuka viitsii... On kaksi aika eri asiaa.
vieras vois löysätä pipoaan kans.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ap kysyy kuka haluaa, ei kuka viitsii... On kaksi aika eri asiaa.
vieras vois löysätä pipoaan kans.

:D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla eräs vanha luokkakaveri kirjottelee miehensä kaa samaan tyyliin, yleensä keskustelut menee niin että molemmat kotona omilla koneillaan, ja sit fb kautta kirjotellaan vihjailevasti -tai ei ehkä niinkään vihjailevasti "että mennäänkö naimaan".

Siis jos aikuiset ihmiset on keskenään kotonaan, niin miks ei voi siellä kysästä että mennäänkö, vaan keskustellaan tietokoneen kautta?
Ja piilotettu on :)

Niin noloa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tea:
Ja kenellä on niin pieni oma elämä että pitää niitä tänne kopsia? Muutenkin, pientä netikettiä kiitos!

Kolahtiko omaan nilkkaan?

Ja tänne kopsasin ihan siks että itse ainakin sain hyvät naurut, vaikka aika mautonta oikeastaan onkin :D

Tota..mikä tässä nyt ois pitänyt kolahtaa? Jotkut on rennompia ku toiset..Eikä siinä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja fk:
Kyllä mun huumorintaju riittäis, jos tollanen ois vaikka kahden ihmisen välistä flirttiä, mutta että aviopari... Ei oikeen kuulosta järkevältä. Kuka haluu levitellä tollasia tietoja? Ihan jotakin teinimeininkiä kertoa muille että "hei, meillä pannaan". Hehehheh, aika nolo pariskunta!

Ai ku mennään naimisiin, niin ei voi enää flirttailla :D Voi jestas..Mulla kyllä itelläki pitkään oli sellanen käsitys, että ku mennään naimisiin, niin sitä rupee vihaamaan toisiaan, mutta onneksi oon todennut tän vääräks, ainakin omalla kohalla..

Yhteistyössä