Ei helvetti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilja80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilja80

Vieras
Nyt putos maa jalkojen alta..
Ukko oli vahingos jättänyt s-postinsa auki ja minä utelias idiootti vilkaisin mitä sieltä löytyy. Muuten kaikki ok, mutta lähetetyissä oli tällainen:

"Käykö sulle päivä ajat vai pelkästään iltaisin? olisikohan mahdollista saada enemmän kuvia sinusta? olethan taudeista vapaa?"

Tuo viesti oli lähetetty vain kolme päivää ennen synnytystäni eräälle naiselle, joka s-postiosoitteella löytyi helposti alasonkuvia tarjoavalta sivusolta. Siellä tämä etsii varattua/vapaata miesta hauskanpitoon.

Mihin vitun luuseriin olen mennyt luottaa?! Miten saisi tän asian eteenpäin/ilmi etten itse olis tässä nyt joku hemmetin pahis joka on tonkinu toisen s-postia?
Meillä on nyt 2-viikkoinen, maailman ihanin tytär, kaiken piti olla hyvin ja meidän onnellinen perhe. Haiskahtaa vaan helvetin pahasti pettämiseltä, ja tämäkin voi olla vain jäävuoren huippu.
Nyt tulee itku.. tuossa se saatanan petturi-jätkä nukkuu kuin maailmas ei mitään pahaa olis koskaan ollutkaan.

Jaa että ihan VILKAISIT vaan ja näit lähetetyistä just tuon kolmisen viikkoa sitte lähetetyn viestin :D Väärinhän se oli mennä syynäämään ne viestit. Mutta toisaalta jos meillä olis toi tilanne niin ukko ei todellakaan nukkuis tällä hetkellä!!!!

Niinpä niin, minähän se pahis tietenkin olen. Miten itse toimisitte vastaavas tilanteessa? Helppo sieltä on huudella. Kun maailman uskollisimmaksi kuvittelemaltaan äijältä lähtee toiselle naiselle tuollasita tekstiä ja kun itse on vielä ko. aikaan raskaana, on vitsit totaalisen vähissä.. :`(

Saman melkein minäkin tänään koin :'(
Paljasyus vaan oli auki jäänyt Fb ja siinä naapurin eksän kanssa käyty keskustelu ikkuna :headwall:
Tiedän että tein väärin mutta minkäs silmilleen voi kun teksti läjähtää silmien eteen ja varsinkin kun olin jo epäillyt ett jotain on...

Voimia Ap:lle! :hug: Ei oo helppoo sinunkaan housuissa...

Alkuperäinen kirjoittaja mehmä:
Saman melkein minäkin tänään koin :'(
Paljasyus vaan oli auki jäänyt Fb ja siinä naapurin eksän kanssa käyty keskustelu ikkuna :headwall:
Tiedän että tein väärin mutta minkäs silmilleen voi kun teksti läjähtää silmien eteen ja varsinkin kun olin jo epäillyt ett jotain on...

Voimia Ap:lle! :hug: Ei oo helppoo sinunkaan housuissa...

Mitä keskustelussa luki? Otan osaa

Alkuperäinen kirjoittaja Vilja80:
Niinpä niin, minähän se pahis tietenkin olen. Miten itse toimisitte vastaavas tilanteessa? Helppo sieltä on huudella. Kun maailman uskollisimmaksi kuvittelemaltaan äijältä lähtee toiselle naiselle tuollasita tekstiä ja kun itse on vielä ko. aikaan raskaana, on vitsit totaalisen vähissä.. :`(

Olet rikollinen, kun urkit ukkos sähköpostia

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilja80:

Olet rikollinen, kun urkit ukkos sähköpostia

|O :headwall:

Oikeastaa ongelma johtuu naisten virheellisistä mielikuvista siitä millaisia miehet oikeasti ovat. 95% haluaa vierasta aina kun sopiva tilaisuus tulee. Miehen seksuaalisuus nyt vain on sellaista. Ei me silti pahoja olla. Naiset sanovat tähän, että ei varmana minun mies ainakaan. Eipä varmaan niin...

Alkuperäinen kirjoittaja puolet aivoista hepinnupissa:
Oikeastaa ongelma johtuu naisten virheellisistä mielikuvista siitä millaisia miehet oikeasti ovat. 95% haluaa vierasta aina kun sopiva tilaisuus tulee. Miehen seksuaalisuus nyt vain on sellaista. Ei me silti pahoja olla. Naiset sanovat tähän, että ei varmana minun mies ainakaan. Eipä varmaan niin...

Seliseli. Sitäpaitsi kaikkia haluja ei aina kuulu toteuttaa.

Mä en ymmärrä jos sä et koe tehnees mitään väärin niin mikset sä oo jo repimäs sen ukkos silmiä päästään???? En todellakaan jäis yksin märehtimään vaan vaatisin selitystä...

Höpö löpö. Tutkimusten mukaan suomimies pettää nykyisin jopa harvemmin, mitä suominainen. Pettämis% on siinä 50% korvilla. Pettäminen ei ole sukupuolesta kiinni, vaan luonteesta. Puolet pettää, puolet ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Höpö löpö. Tutkimusten mukaan suomimies pettää nykyisin jopa harvemmin, mitä suominainen. Pettämis% on siinä 50% korvilla. Pettäminen ei ole sukupuolesta kiinni, vaan luonteesta. Puolet pettää, puolet ei.

Näinpä. Mut ainahan sitä biologiaa voi syyttää kaikesta ja napata siitä perusteluja omille tarkoitusperilleen sopiviksi. :whistle: Meillä naisillakin on sitten varmaankin oikeus riehua ja räyhätä siihen tiettyyn aikaan kuusta. :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Näinpä. Mut ainahan sitä biologiaa voi syyttää kaikesta ja napata siitä perusteluja omille tarkoitusperilleen sopiviksi. :whistle: Meillä naisillakin on sitten varmaankin oikeus riehua ja räyhätä siihen tiettyyn aikaan kuusta. :saint: :D

Peesi :D

Vielä tänään päivällä ukko-kulta kovaan ääneen luki mulle tuota iltiksen juttua jossa vaimo joutui korvauksiin ukkonsa s-postin lukemisesta. tuolleko uskaltaisin sanoa lukeneeni sen posteja?!

Että voi koskee.. vielä se tämän maksaa tavalla tai toisella.. :(

Yleensä en paljon empatiaa ihmisiä kohtaan tunne, enkä varsinkaan ääneen ala säälitellä, mutta jos tämä kirjoitus on totta niin otan todella osaa, aivan kamala tilanne.

Kaikista järkyttävintä on ajatus siitä, että teillä on pieni vauva ja miehesi on puuhaillut tuollaisia kun sinä olet ollut viimeisilläsi.

Sinun on saatava tämä asia miehesi kanssa esille tavalla tai toisella. Tuollaista ei tarvitse kenenkään kestää. Olkoot kuinka rikos hyvänsä lukea toisen posteja, mutta kyllä aviorikos painaa enemmän minun vaakakupissani.

Voimia ap:lle, näytä nainen mistä sinut on tehty ja ettei sinua kohdella miten hyvänsä!

Kun mies pettää hän ei tee mitään väärää, toteuttaa ainoastaan luonnollista tehtäväänsä. Sillä luonto on antanut miehelle tehtävän levittää geenejää mahdollisimman laajalle, eikä tämä tietenkään onnistu nyky-yhteiskunnan vaatimassa parisuhteessa. Miestä ei yksinkertaisesti ole luotu yksiavioiseen suhteeseen. Mutta jos nainen pettää...

Joo ja meistä naisista 95 % harrastaa miehensä pettämistä niiden miesten kanssa.

Niin. Sanoin siis, että 95% miehistä haluaa vierasta aina kun sopiva tilaisuus tulee. Vain noin puolet pettää koska naiset eivät suostu kovin helpolla. On tehty testejä, joissa kaunis nainen on mennyt ehdottamaan satunnaisille miehille seksiä. Yli 95% suostuisi heti ja loputkin ovat pahoillaan, etteivät juuri silloin jostain syystä voi.

Hyi hitto, onkohan jo tavannut naista? Kysyy naiselta taudeista. Olikohan aikomus vetää paljaalla?

Hyi hyi hyi. Tiedätkö ap, avomieheni tartutti minuun sukupuolitaudin. Olin vielä raskaana. Laitoin ulkoruokintaan aika pian. En ole katunut. Ex-mies on, mutta se on hänen ongelmansa.

Yhteistyössä