Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tiettyyn aikaan kuukaudesta, kokoajanhan te täälläkin![]()
En ainakaan minä. :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tiettyyn aikaan kuukaudesta, kokoajanhan te täälläkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja puolet aivoista hepinnupissa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja puolet aivoista hepinnupissa:Oikeastaa ongelma johtuu naisten virheellisistä mielikuvista siitä millaisia miehet oikeasti ovat. 95% haluaa vierasta aina kun sopiva tilaisuus tulee. Miehen seksuaalisuus nyt vain on sellaista. Ei me silti pahoja olla. Naiset sanovat tähän, että ei varmana minun mies ainakaan. Eipä varmaan niin...
Höpö löpö. Tutkimusten mukaan suomimies pettää nykyisin jopa harvemmin, mitä suominainen. Pettämis% on siinä 50% korvilla. Pettäminen ei ole sukupuolesta kiinni, vaan luonteesta. Puolet pettää, puolet ei.
Niin. Sanoin siis, että 95% miehistä haluaa vierasta aina kun sopiva tilaisuus tulee. Vain noin puolet pettää koska naiset eivät suostu kovin helpolla. On tehty testejä, joissa kaunis nainen on mennyt ehdottamaan satunnaisille miehille seksiä. Yli 95% suostuisi heti ja loputkin ovat pahoillaan, etteivät juuri silloin jostain syystä voi.
Alkuperäinen kirjoittaja puolet aivoista hepinnupissa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja puolet aivoista hepinnupissa:Oikeastaa ongelma johtuu naisten virheellisistä mielikuvista siitä millaisia miehet oikeasti ovat. 95% haluaa vierasta aina kun sopiva tilaisuus tulee. Miehen seksuaalisuus nyt vain on sellaista. Ei me silti pahoja olla. Naiset sanovat tähän, että ei varmana minun mies ainakaan. Eipä varmaan niin...
Höpö löpö. Tutkimusten mukaan suomimies pettää nykyisin jopa harvemmin, mitä suominainen. Pettämis% on siinä 50% korvilla. Pettäminen ei ole sukupuolesta kiinni, vaan luonteesta. Puolet pettää, puolet ei.
Niin. Sanoin siis, että 95% miehistä haluaa vierasta aina kun sopiva tilaisuus tulee. Vain noin puolet pettää koska naiset eivät suostu kovin helpolla. On tehty testejä, joissa kaunis nainen on mennyt ehdottamaan satunnaisille miehille seksiä. Yli 95% suostuisi heti ja loputkin ovat pahoillaan, etteivät juuri silloin jostain syystä voi.
Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tiettyyn aikaan kuukaudesta, kokoajanhan te täälläkin![]()
Luuletko, että se on kaikilla naisilla yhtäaikaa? Ja tämä on mielestäni enemmän akkojen paikka. Pitäisit turpas kii jos täällä pitää väkisin roikkua.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja puolet aivoista hepinnupissa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja puolet aivoista hepinnupissa:Oikeastaa ongelma johtuu naisten virheellisistä mielikuvista siitä millaisia miehet oikeasti ovat. 95% haluaa vierasta aina kun sopiva tilaisuus tulee. Miehen seksuaalisuus nyt vain on sellaista. Ei me silti pahoja olla. Naiset sanovat tähän, että ei varmana minun mies ainakaan. Eipä varmaan niin...
Uskoo ken tahtoo. Varmasti kaikkilla on elämänsä aikana useitakin tilaisuuksia pettää.
Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tiettyyn aikaan kuukaudesta, kokoajanhan te täälläkin![]()
Luuletko, että se on kaikilla naisilla yhtäaikaa? Ja tämä on mielestäni enemmän akkojen paikka. Pitäisit turpas kii jos täällä pitää väkisin roikkua.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilja80:Mihin vitun luuseriin olen mennyt luottaa?! Miten saisi tän asian eteenpäin/ilmi etten itse olis tässä nyt joku hemmetin pahis joka on tonkinu toisen s-postia?
Meillä on nyt 2-viikkoinen, maailman ihanin tytär, kaiken piti olla hyvin ja meidän onnellinen perhe. Haiskahtaa vaan helvetin pahasti pettämiseltä, ja tämäkin voi olla vain jäävuoren huippu.
Nyt tulee itku.. tuossa se saatanan petturi-jätkä nukkuu kuin maailmas ei mitään pahaa olis koskaan ollutkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tiettyyn aikaan kuukaudesta, kokoajanhan te täälläkin![]()
tätä mä tarkotin, kiukuttelua vaikke se aika olekkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tiettyyn aikaan kuukaudesta, kokoajanhan te täälläkin![]()
Enhän minä kiukuttele. En vaan ymmärrä miksi vietät täällä aikaasi jos se sinua niin rassaa. Sanon vaan asiat suoraan, ei tässä sen kummempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tiettyyn aikaan kuukaudesta, kokoajanhan te täälläkin![]()
Enhän minä kiukuttele. En vaan ymmärrä miksi vietät täällä aikaasi jos se sinua niin rassaa. Sanon vaan asiat suoraan, ei tässä sen kummempaa.
löysää nutturaas, ei minua mikään rassaa. sanoin vaan suoraan minäki. ei tämä nyt sullekkaan varmaan niin vakava paikka ole![]()
näyttää tämä minun kirjottelu täällä rassaavan sinua enemmän kun piti oikeen tulla ilmottamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tiettyyn aikaan kuukaudesta, kokoajanhan te täälläkin![]()
löysää nutturaas, ei minua mikään rassaa. sanoin vaan suoraan minäki. ei tämä nyt sullekkaan varmaan niin vakava paikka ole![]()
näyttää tämä minun kirjottelu täällä rassaavan sinua enemmän kun piti oikeen tulla ilmottamaan.
Itseasissa tosi löysällä nuttura jo valmiiksi, kokeilin. Löysä nuttura. Ei rassaa. Kaiken mokomin kirjoittele vaikka joka viestiketjuun joku mahtavan hauskan letkeä kommenttisi.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ei se aika kuukaudesta:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tiettyyn aikaan kuukaudesta, kokoajanhan te täälläkin![]()
Itseasissa tosi löysällä nuttura jo valmiiksi, kokeilin. Löysä nuttura. Ei rassaa. Kaiken mokomin kirjoittele vaikka joka viestiketjuun joku mahtavan hauskan letkeä kommenttisi.
no kiitos tästäkin tiedosta.
luin sen ja nyt voit olla todella onnellinen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Muuten:... te kaks.. menkää jonnekin muualle kettuilemaan toisillenne. Kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilja80:..ja suhteemme oli riitaisa melkein koko raskauteni ajan, vaikka yhteisestä halusta tähän päädyttiin, enemmän jopa miehen painostuksesta johon itse lopulta lämpesin.
En silti voinut kuvitella miehen etsivän seuraa muualta, en ikinä..
Tiedän, miehen tuntien, ettei hän myöntäisi pettämistään takuulla koskaan, sen verran poika osaa valehdella ja inttää. Minun viaksi tää lopulta kääntyy takuulla, mutta kääntyköön.
Alkuperäinen kirjoittaja Nii-in..:Ehkäpä nuo tajusivat jo lähtee...
Alkuperäinen kirjoittaja Nii..:Alkuperäinen kirjoittaja Nii-in..:Ehkäpä nuo tajusivat jo lähtee...
Tais lähtee jo tunti sitten, haloo.