L
laishka
Vieras
Pitäis lapsille katsoa vaatteet vielä valmiiksi ja siivota kissojen hiekka ja ja ja.... ja minä vaan istun tässä palstan vankina! :/ Sanokaa ny jottai!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jee:Tuu meille kans hommiinKissanhiekat oottas tääl ja tuttipullojen pesua ym. pientä..
Alkuperäinen kirjoittaja ok:luulin aluksi et olet jääny jotenkin jumiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jee:Tuu meille kans hommiinKissanhiekat oottas tääl ja tuttipullojen pesua ym. pientä..
Juu kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitosNiin ja vesipullohan mun pitää kans kuopukselle pestä! Hyvä kun muistutit.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Mie voin hoitaa ne kissanhiekat jos lupaatte että pääsen sen jälkeen nukkumaan ja joku muu jatkaa tätä valvomista yskäsen pikkumiehen kanssa? Väsyttää....
Alkuperäinen kirjoittaja jee:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jee:Tuu meille kans hommiinKissanhiekat oottas tääl ja tuttipullojen pesua ym. pientä..
Juu kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitosNiin ja vesipullohan mun pitää kans kuopukselle pestä! Hyvä kun muistutit.
Jotain hyötyä sentäs! Jaha.. kuopus heräs joten tuutulauluja teille.. työt oottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Mie voin hoitaa ne kissanhiekat jos lupaatte että pääsen sen jälkeen nukkumaan ja joku muu jatkaa tätä valvomista yskäsen pikkumiehen kanssa? Väsyttää....
Jaksuja... Meillä just toinen toipui kurkunpääntulehduksesta. Vähän vielä nuhaa. Toivottavasti menee teillä pian ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Saan olla kiitollinen, että mulla vaavit vaan söivät ja nukkuivat. Saa nähdä, kuinka käy lapsenlapsen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Saan olla kiitollinen, että mulla vaavit vaan söivät ja nukkuivat. Saa nähdä, kuinka käy lapsenlapsen.
Toivottavasti käy yhtä hyvin lastenlasten kanssa. Meillä 5v herättää edelleen pari kertaa yössä ja 2v 2-5 kertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Mie voin hoitaa ne kissanhiekat jos lupaatte että pääsen sen jälkeen nukkumaan ja joku muu jatkaa tätä valvomista yskäsen pikkumiehen kanssa? Väsyttää....
Jaksuja... Meillä just toinen toipui kurkunpääntulehduksesta. Vähän vielä nuhaa. Toivottavasti menee teillä pian ohi.
No en tiiä... Tää on ollut tätä samaa koko talven... Nyt oltiin ennätykselliset kolme viikkoa terveinä ja sitten räyhäisi tämä päälle!
Mutta nyt lähden koittamaan sitä nukkumista (jos vielä muistan miten se tehtiin), näytti pikkuinen nukahtaneen taas hetkeksi. zzzzzzz...
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Saan olla kiitollinen, että mulla vaavit vaan söivät ja nukkuivat. Saa nähdä, kuinka käy lapsenlapsen.
Toivottavasti käy yhtä hyvin lastenlasten kanssa. Meillä 5v herättää edelleen pari kertaa yössä ja 2v 2-5 kertaa![]()
Miksi heräävät öisin?