?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanotaanko näin että jokaisen tuttavapiiriin pitäis tällaisilla hetkillä kuulua tukholmalainen sairaanhoitaja![]()
Eihän tietoa ollut kun niistä autoista![]()
Ne joita kiinnostaa, avaa aloituksen ja muut skippaa.selittäkääs nyt tällaiselle yksinkertaiselle ihmiselle miksi ketään kiinnostaaa nämä jutut?
Se mitä 2+ lla ei tiedetä, sitä ei tarvitse tietää...
Mikään salassapitovelvollisuus ei taatusti estä kertomasta, että sairaalan edessä on nähty Säpon autoja, tai jotain vastaavaaEihän tietoa ollut kun niistä autoista![]()
Mikään salassapitovelvollisuus ei taatusti estä kertomasta, että sairaalan edessä on nähty Säpon autoja, tai jotain vastaavaa
Palstan mukaanhan vaitiolovelvollisuus on sitä ettei suunnilleen saisi hiiskua kenellekään edes tekevänsä minkäänlaista hoitotyötä...
Salakuuntelitko sä as if:n ja tuon kaverin puhelua tms, vai mistä tiedät mitä se hoitaja huuteli?
Sairaanhoitaja saa sanoa nähneensä Säpon autot sairaalan edessä tms. Se nyt ei vaan riko mitään salassapitovelvollisuuksia. Jos huudellaan että nyt se Victoria tuli tänne ja on synnyttämässä, niin se ylittää jo rajat.
Joo. Täällä on mm. puhuttu kaupan kassan & kampaajan salassapitovelvollisuudestaTällä palstalla huomaa, miten ihmisillä on outo ajatus salassapitovelvollisuudesta. Joidenkin mielestä kaikkia ihmisiä koskee salassapitovelvollisuus kaikisa tilanteissa. Kyllä asioista voi puhua, jos ei henkilö ole tunnistettavissa. Ja senkin saa sanoa, että SÄPO:n autot saattoi lanssia ellei ole itse SÄPO:ssa tai lanssissa töissä. Eihän täällä muuten vois puhua mistään.
Mua on syytetty (palstalla tietty) salassapitovelvollisuuden rikkomisesta mm. silloin kun olen todennut törmänneeni potilaaseen, jonka painoindeksi oli yli 70, ja se oli todella karua.
Vaikka en todellakaan maininnut työpaikkaa, potilaan ikää, sukupuolta, ajankohtaa jolloin hänet tapasin, yms. Daa-a...