Ei huvita seksi enää mieheni kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei innosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei innosta

Vieras
Meillä ollut n. 1krt viikossa seksiä, mies ei ole halunnut useammin. Eilen olisi halunnut mutta kieltäydyin. Kipinä meidän väliltämme sammunut ja olemme vain äiti ja isä. Seksi sellaista perusjyystämistä muutaman minuutin ajan, en saa orgasmia en mitään. Miten tästä eteenpäin?

Joskus alkuaikoina halusi kokeilla kaikkea mut nyt haluaa vain nopeasti saada omat tarpeensa tyydytettyä.

No siitähän on tullut sika! :( Eipä ihme jos sua ei kiinnosta olla panopuuna. Kerro sille, että jos et saa seksistä mitään, ei sua kiinnosta. Sano, että haluat alkaa panostamaan seksielämäänne, ja jos häntä ei kiinnosta sekään niin sano että panostat sitten jonkun muun kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja hä?;24130978:
Miten se muka käytännössä onnistuu? Minä ainakin olisin rutikuiva.

Ei haittaa, enemmän kitkaa ja mieheltä tulee nopeammin. Win win situation :D
Yritä panostaa itseesi enemmän ehkäpä se mieskin sitten taas muistaa mitä teillä ennen oli ?

En viitannut painoosi mutta tuskin olet 'samannäköinen' kuin alkuaikoina ?
Tuskin kaikki mitä teet teet samalla vireystasolla kuin alkuaikoina, tuskin sinä panostat eroottisuuden samalla tavalla

Minä se olen meidän parisuhteessa ollut joka on ehdottanut eri asentoja, ostanut seksikkäitä vaatteita yms. Miestä ei ole 2-3v enää paljoa seksi innostanut. Olen ehdottanut miehelle että menisimme esim. laivalle tms. kaksin mutta kun meillä ei ole turvaverkkoa eikä mies suostu että lapsemme jäisi vieraan hoitoon niin elämä on mennyt tällaiseksi.

Varmaan aika monen suhteen ongelma kyseinen asia. Jospa aika auttaisi ja koittaisit saada sen kipinän takaisin miehen kanssa. Kunnon keskutelua ja pieniä tekoja siitä se lähtee :p

Yhteistyössä