O
"ohikulkija"
Vieras
Jos haluat pitää miehesi ja hoitaa parisuhteenne kuntoon (jota todella toivon, kun teillä on vauva), sinun mielestäni pitäisi harrastaa hänen kanssaan myös seksiä. Sinun pitää itse työstää ajatuksiasi miestäsi ja parisuhdettanne kohtaan. Usein on myös niin, että kun harrastaa seksiä, sitä tekee mieli. Jos taas on kuiva kausi, halut myös vähenevät.
Miehesi alkoholinkäytöstä teidän pitää keskustella vakavasti. Ei riidellä eikä syytellä, vaan tosiaan ihan aikuismaisesti keskustella. Välillä parisuhde vaatii työtä. Kun osoitat itse aktiivisuutta ja kiinnostusta suhteenne hyvinvoinniin puolesta, tekee miehesi helmpommin samoin.
Ajattelisin täysin samoin, vaikka sukupuolet tässä tarinassa olisivat toisin päin.
Miehesi alkoholinkäytöstä teidän pitää keskustella vakavasti. Ei riidellä eikä syytellä, vaan tosiaan ihan aikuismaisesti keskustella. Välillä parisuhde vaatii työtä. Kun osoitat itse aktiivisuutta ja kiinnostusta suhteenne hyvinvoinniin puolesta, tekee miehesi helmpommin samoin.
Ajattelisin täysin samoin, vaikka sukupuolet tässä tarinassa olisivat toisin päin.