Onko minun pakko harrastaa seksiä mieheni kanssa jos en halua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ahdistunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meilläkin ukko on koko ajan ihan alkoholissa. yötä päivään vaan juo viinaa ja kaljaa ja oksentelee sekä pääsee usien myös molemmat hädät housuihin. sitten pyytää pikkukalsareissa että antaisin seksiä. itken itseni uneen. meillä on kaksoset 4 kk. en tiedä miten jaksan :(

[QUOTE="ellu";28772108]No mutta ei kai sitä lasta oteta huostaan, jos sillä on raitis äiti, joka siitä huolehtii.[/QUOTE]

Jos nainen jää suhteeseen eikä suojele lastaan, niin huostaanotto on mahdollinen.

Kyllä minä tuossa olen samaa mieltä Datan kanssa. Pakko ei ole haluta puolisoaan eikä pakko ole lopettaa juomista. Sellaiseen parisuhteeseen ei myöskään ole pakko jäädä, mikä ei palvele kumpaakaan. Jos kaikenlisäksi toisen puolison tekemiset vahingoittaa lapsia, niin silloin parisuhteesta TÄYTYY irrottautua.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="ruusunnuppu";28772054]meilläkin ukko on koko ajan ihan alkoholissa. yötä päivään vaan juo viinaa ja kaljaa ja oksentelee sekä pääsee usien myös molemmat hädät housuihin. sitten pyytää pikkukalsareissa että antaisin seksiä. itken itseni uneen. meillä on kaksoset 4 kk. en tiedä miten jaksan :([/QUOTE]

Et varmasti jaksakaan ennen kuin otat lapset ja lähdet. Tai odotat, että mies raitistuu. Jälkimmäinen taitaa olla se epätodennäköisin vaihtoehto. Ja vaikka raitistuisi, niin pystyisitkö koskaan enää kunnioittamaan miestäsi, niin kuin puolisoiden tulee toisiaan kunnioittaa?

Viimeksi muokattu:
Tämä tilanne ahdistaa älyttömästi minua.Vauvamme on kolme kuukautta vanha enkä ole halunnut harrastaa seksiä mieheni kanssa synnytyksen jälkeen.Ajatuskin inhottaa,kuvottaa,oksettaa.Mies on lähes joka päivä humalassa,isyyslomalla varsinkin joi joka ainoa päivä :( mies valittaa ettei meillä ole mitään muuta ongelmaa kuin seksi elämä jota ei enää ole!Hänen juomisensa on kuulema normaalia.
Mieheni seura,kosketus ja kaikki ahdistaa...en voi kuvitellakaan enää sellaista läheisyyttä hänen kanssaan.Voiko mieheni painostaa minua jos en pysty enkä halua?
Koskaan seksissä mieheni ei ole ottanut minua huomioon,ainoastaan se on pääasia että hän nauttii ja hän laukeaa.
No ei ole pakko tietenkään. Hohhoo. Runkatkoon ukkos. Tai menköö vieraisiin.

Yhteistyössä