Ei eikä miehen ole pakko lopettaa juomista. Parisuhteelle kumpikaan ei vain tee hyvää.
Kukaan ei käskisi miestä hoitamaan velvollisuuksiaan, jos nainen ois deeku ja ukko haluton.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei eikä miehen ole pakko lopettaa juomista. Parisuhteelle kumpikaan ei vain tee hyvää.
Kukaan ei käskisi miestä hoitamaan velvollisuuksiaan, jos nainen ois deeku ja ukko haluton.
Miehen ei tarvi lopettaa juomista, vaikka talossa pieni vauva?![]()
Ei juominen itsessään ole laitonta, jos hän ei ole vaaraksi lapselle. Jos on, niin sitten huostaanotto on mahdollinen. Luulen kuitenkin että ap jättää miehen ennen sitä, suhteessa olo kun ei ole pakollista sekään.
No ei ole pakko tietenkään. Hohhoo. Runkatkoon ukkos. Tai menköö vieraisiin.Tämä tilanne ahdistaa älyttömästi minua.Vauvamme on kolme kuukautta vanha enkä ole halunnut harrastaa seksiä mieheni kanssa synnytyksen jälkeen.Ajatuskin inhottaa,kuvottaa,oksettaa.Mies on lähes joka päivä humalassa,isyyslomalla varsinkin joi joka ainoa päivämies valittaa ettei meillä ole mitään muuta ongelmaa kuin seksi elämä jota ei enää ole!Hänen juomisensa on kuulema normaalia.
Mieheni seura,kosketus ja kaikki ahdistaa...en voi kuvitellakaan enää sellaista läheisyyttä hänen kanssaan.Voiko mieheni painostaa minua jos en pysty enkä halua?
Koskaan seksissä mieheni ei ole ottanut minua huomioon,ainoastaan se on pääasia että hän nauttii ja hän laukeaa.