V
"vieras"
Vieras
pitääköhän tämä aloitus nyt paikkansa kun en ole koskaan kuullut kenenkään kommentoivan lihavan ihmisen läsnäollessa hänen painoaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei niihin epikriiseihin sais edes mitään vammaan/sairauteen kuulumatonta laittaa.
Tyyliin just potilas haisee jne.
Just oli viime viikolla epikriiseistä (okei opiskelen "vaan" niiden epikriisien purkajaks) mutta opettaja joka on sh itekkin sano (en muista et pitikö post it lapun kanssa laitattaa lääkärille takasin vai miten se nyt oli).
Itekkin olen ylipainoinen ja yritän koko ajan tiputtaa mut valitettavasti on pari aineenvaihdunnan sairautta jotka estää sen normaalin tippumisen. Ja sitä on ikäväkyllä monien vaikee käsittää aatellaan vaan et toi on ite syöny ittensä tohon kuntoon.
Ku joillakin voi olla niin iso traumoja jo lapsuudesta lähtien että ei pysty suhtautuu normaalisti ruokaan tai et vaikka söisin kuinka vähän niin ei se vaan tipu.
Pitäis kai varata lääkärille aikaa mut sitä pelkää et mitä jos se on taas se aasi joka tuijottaa vaan niitä kiloja ja sipittää selän takana eikä kuuntele et hei oikeesti mun pitäis saada ne lääkkeet et voisin tervehtyä.
:ashamed: "kivoin" kokemus naikkarilta kun lekuri vaan pälisee hoitsun kaa et kato tollakin punottaa noi jalat noin paljon ja kato sillä on näppylöitä ja ja ja ..vaikka oikeesti se oli vaan kuivaa ihoa jota en ollut muistanut aamulla rasvata. mut ne vaan puhu keskenään eikä minua huomioitu vaikka olin siinä reva levällään.
Verenpainekkin noin korkee (= lekurikammon ja stressin takia oli korkeella) vaikka normaalisti mulla on enemmän ku hyvä mut sitähän on vaikee uskoo ylipainon takia (90/50 ja pulssi 45). Tuomitaan vaan sen painon takia ja yleistetään.
Mä painan 45 kiloo, repikää siitä!