Ei jaksa enää noita naapureita ja niiden 3 isoa koiraa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluksi tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos oot niin laiska ettet ite viitti selvittää mitä asialle voi tehdä vaan haluat jonkun toisen kaivavan sulle kaiken valmiina keskustelupalstalle ni ei sua se haukkuminen oikeesti haittaa. Kunhan tykkäät valittaa.

Joo joo. Yritä itse herätä 10 kertaa yössä lähes 2v ajan, kun koirat haukkuu ja vauva herää.
Olen sen verran väsynyt ja sen takia laista, että tuntuu siltä että menen siitä kohta mistä aita on matalon eli rotanmyrkkyä k-raudasta.

Eikä naapureiden koirista valittaminen varmaan ratkea tällä palstalla. Voisit mennä asiasta puhumaan suoraan naapureille. Täällä nyt jauhat asiasta vaan ihan turhaan

• Tykkää
Reactions: Jul
[QUOTE="a.p";25301146]Joo joo. Yritä itse herätä 10 kertaa yössä lähes 2v ajan, kun koirat haukkuu ja vauva herää.
Olen sen verran väsynyt ja sen takia laista, että tuntuu siltä että menen siitä kohta mistä aita on matalon eli rotanmyrkkyä k-raudasta.[/QUOTE]

Joo ymmärrän hyvinkin.

[QUOTE="a.p";25301146]Joo joo. Yritä itse herätä 10 kertaa yössä lähes 2v ajan, kun koirat haukkuu ja vauva herää.
Olen sen verran väsynyt ja sen takia laista, että tuntuu siltä että menen siitä kohta mistä aita on matalon eli rotanmyrkkyä k-raudasta.[/QUOTE]

modet vois kattoo sun ip:n ja ilmoittaa poliisille. Uhkailet laittomasti täällä koirien myrkyttämisellä.

Eikä naapureiden koirista valittaminen varmaan ratkea tällä palstalla. Voisit mennä asiasta puhumaan suoraan naapureille. Täällä nyt jauhat asiasta vaan ihan turhaan

Jos osaisit lukea, tietäisit jo että naapuein kanssa on tietenkin puhuttu.
Mä kerroin jo aloitusviestissä, että naapuri tietää hyvin huonounisesta taaperosta ja heidän koirien haukunnasta. He ovat kertoneet, että yrittävät tehdä parhaansa. Kun koirat aloittaa yksin ollessaan konserttinsa, ei siihen oikein auta mitään, kun naapuri on silloin töissä.

Näin kahden koiran omistajana täytyy nyt kyllä todeta, että voin kuvitella ap:n tilanteen. Koirien louskutus ei ole mitään mukavaa kuunneltavaa ja ap:n kuvaama tilanne vaatii kyllä nyt tekoja koirien omistajilta. Eli kannattaa nyt rakentavasti keskustella koirien omistajan kanssa tilanteesta ja vaatia tekoja. Mikäli tästä ei apua ole, niin sitten voi ja varmaan kannattaakin kääntyä viranomaisen eli poliisin puoleen.

Epätoivoiset ajatukset tai teot eivät ratkaise asiaa mitenkään positiivisesti ainankaan, vaan ap:n kannattaa nyt ottaa asia puheeksi naapureiden kanssa reilusti ja vaatia korjausta asiaan. Ne koirat siellä asunnossa keskenään äänettömiksi kouluttaudu.....

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25301204:
ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin muuttaa itse pois. koska mekastaminen tapahtuu päiväsaikaan

Kyllä se tapahtuu myös iltaisin ja öisin. Silloin toki naapurit ovat kotona ja yrittävät pitää koirat hiljaisina. Monesti vaan siihen mennessä taapero on jo hereillä. Eilenkin koirat mekasti takapihalla klo 00.15 ja taapero heräsi. Naapuri itse kärsii unettomuudesta ja käy läpi yön tupakalla ulkona. Aiheuttaa myös melua, jos koirat herää siihen. Naapuri oli yleensä klo 04 tupakalla koirien kanssa ulkona, kun imetin yleensä siihen aikaa vauvaa.

Näin kahden koiran omistajana täytyy nyt kyllä todeta, että voin kuvitella ap:n tilanteen. Koirien louskutus ei ole mitään mukavaa kuunneltavaa ja ap:n kuvaama tilanne vaatii kyllä nyt tekoja koirien omistajilta. Eli kannattaa nyt rakentavasti keskustella koirien omistajan kanssa tilanteesta ja vaatia tekoja. Mikäli tästä ei apua ole, niin sitten voi ja varmaan kannattaakin kääntyä viranomaisen eli poliisin puoleen.

Epätoivoiset ajatukset tai teot eivät ratkaise asiaa mitenkään positiivisesti ainankaan, vaan ap:n kannattaa nyt ottaa asia puheeksi naapureiden kanssa reilusti ja vaatia korjausta asiaan. Ne koirat siellä asunnossa keskenään äänettömiksi kouluttaudu.....

Meillä on ihan hyvät suhteet naapureihin. Olemme puhuneet asiasta monesti ja naapuri kertoi kouluttavansa uusinta koiraa koko ajan. Se uusin koira yleensä aloittaa sen konsertin, johon vanhemmat 2 koiraa yhtyy. Koirat on koiria, kun naapuri ei ole paikalla, monestihan koirat tekevät, mitä tahtovat. Mitään edistystä ei ole nyt tapahtunut noin 6kk. Mä olen kertonut myös naapurille, että olen epäonnistuneesti yrittänyt myös hakea unilääkkeitä lääkäriltä. Lääkäri vaan tokaisi, että pitää korjata alkupeärinen ongelma eli meteli. Korvatulppia en voi käyttää, koska pitää herätä, kun taapero herää.

Kummallisia vastauksia oot saanut, ja ei todellakaan tarvii tollasta sietää. Jos teillä se isännöitsijä on niin sitä kautta vaan ajamaan asiaa eteenpäin. Ja oikeesti ymmärrän että tekis mieli suunnilleen myrkyttää koirat, mä tulisin hulluksi jos joutuis päivästä ja yöstä toiseen kuuntelemaan rätkytystä naapurista.
Mutta omituisia ne naapuritkin on, mä en ikinä kehtais pitää koiraa jos naapurit siitä jatkuvasti häiriintyisi enkä osais asialle mitään tehdä. Ja miksi ihmeessä niitä pitää keskellä yötä pihalla haukuttaa?

Paritaloasumisen ihanuutta parhaimmillaan... Jaksuja!

[QUOTE="a.p";25301259]Meillä on ihan hyvät suhteet naapureihin. Olemme puhuneet asiasta monesti ja naapuri kertoi kouluttavansa uusinta koiraa koko ajan. Se uusin koira yleensä aloittaa sen konsertin, johon vanhemmat 2 koiraa yhtyy. Koirat on koiria, kun naapuri ei ole paikalla, monestihan koirat tekevät, mitä tahtovat. Mitään edistystä ei ole nyt tapahtunut noin 6kk. Mä olen kertonut myös naapurille, että olen epäonnistuneesti yrittänyt myös hakea unilääkkeitä lääkäriltä. Lääkäri vaan tokaisi, että pitää korjata alkupeärinen ongelma eli meteli. Korvatulppia en voi käyttää, koska pitää herätä, kun taapero herää.[/QUOTE]

Naapuri ei nyt vaikuttaisi ymmärtävän ongelman vaikeutta ja sitä, ettei "kouluttaminen" ole tuottanut tuloksia. Kuusi kuukautta on kyllä pitkä aika kouluttaa ilman tuloksia....

Voisiko naapureita ystävällisesti pyytää ottamaan yhteyttä johonkin asialliseen ja ammattitaitoiseen koirakouluttajaan, jos eivät itse osaa kouluttaa. Kyllä koirasta haukkumattoman saa, mutta se vaatii työtä ja toistoa. Omilla koirillani on 8 vuoden ikäero ja siitä huolimatta ilman konsertteja 8-9 tuntia kotona ovat. Ja jos alkaisivat louskuttaa, niin taatusti asiaan puututtaisiin! Eikä siihen menisi kuutta kuukautta....

[QUOTE="a.p";25301233]Kyllä se tapahtuu myös iltaisin ja öisin. Silloin toki naapurit ovat kotona ja yrittävät pitää koirat hiljaisina. Monesti vaan siihen mennessä taapero on jo hereillä. Eilenkin koirat mekasti takapihalla klo 00.15 ja taapero heräsi. Naapuri itse kärsii unettomuudesta ja käy läpi yön tupakalla ulkona. Aiheuttaa myös melua, jos koirat herää siihen. Naapuri oli yleensä klo 04 tupakalla koirien kanssa ulkona, kun imetin yleensä siihen aikaa vauvaa.[/QUOTE]no sitten asia on eri, yöaikana naapureita ei saa häiritä, ei koirat, ei ihmiset, yhteyden otto isännöitsijään

onko teillä siinä muita lähinaapureita? jos on niin jutelkaa yhdessä ja käykää sitten vielä puhumassa naapureille, että tilanteen on muututtava. kai se jossakin vaiheessa tulee vastaan se jaksamisen raja. voisitko pitää kirjaa mahdollisimman tarkkaan siitä milloin koirat haukkuu ja miten se teitä häiritsee. tämmöstä dokumenttia tarvii jos poliisin kautta lähtee asiaa viemään eteenpäin. ja onpahan naapurillekin tietoa siitä miten koiransa käyttäytyvät.

Yhteistyössä