ei jaksais enää haukkuja mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
en silti saa kotona mitään tehtyä... tai no joo olen raskaana eikä ole ollut helppo raskaus ja voimat hakusessa...ajattelin kuitenkin että pvän aikan kuuraan kämpän ettei tartte ukon haukkua taas ko ei mitään ole tehty...mutta pää kipeä ja tosi väsynyt olo...hitto....ei kai se auta kun ottaa taas haukut vastaa....=(

Kävelylenkille ulos, se piristää kummasti. Pelkkä sisällä oleilu saakin voimat katoamaan ja mielen matalaksi. Ehkäpä sitten ulkoilun jälkeen jaksat jotain pientä puuhastella, ihan omaksi iloksesi vaikka, et miestä miellyttääksesi! =)

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
toooosi kiva ukko,tekeekös ukkos mittää ite?

TEKEEHÄN SE SITTEN KIROTEN JOS MÄ EN TEE... TAI ELI KUN PAKOTAN SEN TEKEMÄÄN TIETYT ASIAT..EIPÄ TUO VAPAAEHTOISESTI JUURI MITÄÄN TEE...JA PÄINVASTOIN EN TOELLAKAAN OLE MIKÄÄM ALISTETTU AKKA NIIN KUIN TUO YKSI KOMMENTTI ANTOI YMMÄRTÄÄ..AJATTELIN VAIN ETTÄ OIS TÄNÄÄ ITTE SIIVONNU JA SÄÄSTYNY TAPPELULTA ....oho tulipas isolla...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Kävelylenkille ulos, se piristää kummasti. Pelkkä sisällä oleilu saakin voimat katoamaan ja mielen matalaksi. Ehkäpä sitten ulkoilun jälkeen jaksat jotain pientä puuhastella.

Riippuu millainen raskaus ja missä vaiheessa raskautta ollaan menossa.
Itse tulin juuri pihalta, kävin kävelemällä kaupassa ja jalat on liitoskipujen takia niin kipeät, etten jaksa ennen seuraavaa iltaa tehdä mitään, hyvä että pystyn kävelemään, enkä sitäkään kunnolla.

Lähde kävelylle, hae kaupasta hedelmiä ja korvatulpat, käy suihkussa ja istu sohvalle tuijottamaan hyvää leffaa hedlmäsalaattikulho ja lusikka kädessäsi.

Ja anna ukon haukkua niitä tulppia korvissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Lähde kävelylle, hae kaupasta hedelmiä ja korvatulpat, käy suihkussa ja istu sohvalle tuijottamaan hyvää leffaa hedlmäsalaattikulho ja lusikka kädessäsi.

Ja anna ukon haukkua niitä tulppia korvissa...

=)=)....

Joo miehet on tommosia toisinaan. Ne ei vaan tajua. Oma mieheni kyllä tekee itsekin paljon, mutta myös nalkuttaa paljon siitä mitä en ole tehnyt.

Itselläni täällä 4,5v ja 2,5v lapset ja välillä on päiviä että pelkkä oleminen riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

TEKEEHÄN SE SITTEN KIROTEN JOS MÄ EN TEE... TAI ELI KUN PAKOTAN SEN TEKEMÄÄN TIETYT ASIAT..EIPÄ TUO VAPAAEHTOISESTI JUURI MITÄÄN TEE...JA PÄINVASTOIN EN TOELLAKAAN OLE MIKÄÄM ALISTETTU AKKA NIIN KUIN TUO YKSI KOMMENTTI ANTOI YMMÄRTÄÄ..AJATTELIN VAIN ETTÄ OIS TÄNÄÄ ITTE SIIVONNU JA SÄÄSTYNY TAPPELULTA ....oho tulipas isolla...

No en mä kyllä tietääkseni sanonut että olet alistettu akka vaan miehes kodinhoitaja, tietääkseni 2 eri asiaa.Jos sä teet sen takia työt ettei miehes märise sulle niin kyllä se kodinhoitajalta kuulostaa.Ja tosiaan jos pitää sen takia siivota että mies kitisee ja tappelee jos ei siivottu ole niin..ei tuo kyllä kuulosta rakkaan puolison raskaana olevan puolison mielipiteeltä vaan työnantajan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Kävelylenkille ulos, se piristää kummasti. Pelkkä sisällä oleilu saakin voimat katoamaan ja mielen matalaksi. Ehkäpä sitten ulkoilun jälkeen jaksat jotain pientä puuhastella.

Riippuu millainen raskaus ja missä vaiheessa raskautta ollaan menossa.
Itse tulin juuri pihalta, kävin kävelemällä kaupassa ja jalat on liitoskipujen takia niin kipeät, etten jaksa ennen seuraavaa iltaa tehdä mitään, hyvä että pystyn kävelemään, enkä sitäkään kunnolla.

Toki riippuu, mutta ulkoilu ja liikkuminen auttaa moneen vaivaan myös raskausaikana. tietenkin sitten, jos on liikuntakiellossa vaikka supistelujen takia, niin ei sitten, mutta semmonen yleinen voimattomuus, päänsärky ja huono olokin saattavat kyllä ihan hävitäkin sillä että hissukseen liikuskelee raittiissa ilmassa, mieluummin kuin istuu koneella. Sen kummemmin ap:n tapausta tuntematta, täähän oli vaan yksi ehdotus... =)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

hassua,siivous on nyt sit sun velvollisuus vain sen takia että sun mies nurisee tyytymättömyyttään.
pistäkää riita poikki ja pinoon,ainakin niin kauan kun oot raskaana teette sopimuksen että siivoatte [/b]YHDESSÄ!

Yhteistyössä