Ei jaksaisi kyläillä vauvan kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistaa

Vieras
Miksi sitä ihmetellään, jos vauvan kanssa haluaa olla kotona, eikä jaksaisi ravata muiden luona? NIin kun pitää tottua...Minua ahdistaa joka kyläilyn jälkeen, kun ne on väsyttäviä ja vauvakin usein levoton, kun ei olla kotona rauhassa. Ja siis täällä kotona on elämää ja muita lapsia, mutta ei se tarkoita, että kaikki äidit ovat sellaisia, että vauva mukana vaan joka paikkaan. Olen sen luonteinen, että haluan rauhoittaa uuden elämän, miksei nuo muut ymmärrä???

ei tarvikkaan kyläillä,nauti vauva ajasta omalla tyylilläsi :D mulla on nuorin vauva vajaa 2v ja nyt en voi/kehtaa hänen kanssaan kyläillä,pikkupoika tuhoaa kaiken ja saan yleensä juosta vaan hänen perässään kyläpaikassa...uuvuttavaa :whistle:
meillä helpottaa se että jos meillä kyläillään,mutta ei kaikki sitä tajuu...
ja se on mun mielestä hyvä/tärkeää että haluat rauhoitaa vauva ajan,teet niinkun susta tuntuu sopivalta...ja miten ite jaksat :attn:

Ei oo pakko jos ei haluu :)

Mutta jos ei koskaan haluu, niin ei kannata myöhemmin ihmetellä, jos ei enää kutsutakaan kylään. Tai jos lapsi tottuu siihen, että ollaan vaan kotona, ja lähtemisestä tulee hankalaa.

Mutta kyllä mä ymmärrän, jos vauvan tai pikkulapsen äiti sanoo, ettei nyt jaksa tulla kylään.

No se on ihan tasan tarkkaan niiden muiden ongelma jos eivät ymmärrä kotielämän tarvettasi.

Itse olen käyttänyt yli 2 vuotta iltatähteä aivan ihanana tekosyynä kieltäytyä kyläilystä ja kissanristiäisistä, jotka eivät kiinnosta pätkääkään. Ole kotona, jos se tuntuu hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei oo pakko jos ei haluu :)

Mutta jos ei koskaan haluu, niin ei kannata myöhemmin ihmetellä, jos ei enää kutsutakaan kylään. Tai jos lapsi tottuu siihen, että ollaan vaan kotona, ja lähtemisestä tulee hankalaa.

Mutta kyllä mä ymmärrän, jos vauvan tai pikkulapsen äiti sanoo, ettei nyt jaksa tulla kylään.

Juuri näin.