Ei juma!!!! Mä en voi lopettaa nauramista!!!!! XD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FABIO!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

FABIO!

Vieras
Tiedättehän sen Dressmannin Rolling Stones-paitojen mainoksen joka pyörii nyt telkkarissa? Jossa taustalla soi legendaarinen "Start me up"-biisi?

No, kuuntelin miestäni joka hyräili tuota biisiä keittiössä tyhjentäessään tiskikonetta ja ihmettelin, kun se sanoi aina siinä "start me up"-kohdassa, että "FABIO"!

Menin kysymään et miks sä sanot FABIO? "no eikö siinä lauleta niin?" se vastas. Siinä kohtaa mä repesin nauramaan ja nauran vieläkin vaikka siitä on jo tunti aikaa,oon tässä välissä kieriny lattiallakin naurusta kippuralla...siis hei, mies on 35 v ja IKÄNSÄ LUULLUT ETTÄ SE BIISI KERTOO FABIOSTA. :D :D :D Siis mies on mm. lätkämatsissa huutanu muiden katsojien mukana, kun se biisi on soinu siellä, että FABIO! :D :D

Mä en kestä. Ja nyt se suuttui mulle, kun nauran sen kustannuksella. Tää on hauskinta ikinä!

FABIO!!

:laugh:

Mun viimeinen oma havainto oli Lauri Tähkän kappaleesta kimpale kultaa. Radiosta sitä kuuntelin ja laulelin, että niin pelekultaa ja ihmettelin, että mikä ihme on pale...

Mun tytär 4v, lauloi jouluna: "...tässä tuomme sulle mettä, vilpoisaa kuin lähdevettä, sitten jaksat pitkän tiesi, kulkea kuin Aimo Liesi"! :D Onkohan se joku kilpajuoksija, toi Aimo..?

Mä luulin vuosikausia, että Eaglesin biisi on Hot town California...

Ja Vilkkumaan tangon kertsissä luulin pitkään laulettavan "ja ne paneskelevat lujempaa", kun siinä ihan oikeesti laulettiin "mä panen stereot lujempaa"...

Että sattuuhan noita. :D Toi Fabio on kyllä aika...hmmm...mainio...:laugh:

:laugh: FABIO on ihan ykkönen, repesin täysii!
Muutkin kyllä pisti naurattaan.

Mun kaveri luuli et Lenny Kravitzin American Womanissa lauletaan Naked Woman
ja ihmetteli miks se haluaa sen mimmin lähtevän meneen kun on kerran alastikin jo valmiiksi?

Jaa-a, ettei olisi ukkos alitajunnassa tällainen päiväunien kohde:

fabio.jpg

[QUOTE="Kenguru";23060131]:D
Mä taas luulin joskus eppujen biiseistä, että kun lauletaan: siis älä itke tyttö, että siinä sanotaan: sisällä itke tyttö:D. Dorka mikä dorka:D[/QUOTE]

Sama

Yhteistyössä