Ei juma!!!! Mä en voi lopettaa nauramista!!!!! XD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FABIO!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän;23488473:
Mua kiinnostaa miten ne biisin sanat sit oikeesti menee missä mies kuuli tän sanan FABIO`? Mä en tiedä koko biisiä :D

Tuossahan se luki ekassa viestissä...

"No, kuuntelin miestäni joka hyräili tuota biisiä keittiössä tyhjentäessään tiskikonetta ja ihmettelin, kun se sanoi aina siinä "start me up"-kohdassa, että "FABIO"! "

Alkuperäinen kirjoittaja ööööööööööö;23488489:
Tuossahan se luki ekassa viestissä...

"No, kuuntelin miestäni joka hyräili tuota biisiä keittiössä tyhjentäessään tiskikonetta ja ihmettelin, kun se sanoi aina siinä "start me up"-kohdassa, että "FABIO"! "

Nii'in mut siis miten se lause menee oikeesti? Jos vähän pitemmän jaksat sanoo :D ?

Vuosia lauloin kovaan ääneen Rocky -elokuvien tunnaria ("Eye of the tiger") sanoilla "I am tired". Muistan vielä jossain teinidiscossa tätä tanssiessani sanoneeni kavereille, että "musta tuntuu just nyt niin tältä" ja jatkoin laulaen I am tired...

Meidän tyttö lauloi pitkään Tuiki tuiki tähtöstä hiukan väärin.

Kun piti laulaa, että "korkealla loistat vaan" Niin tyttö vaan sinnikkäästi lauloi "korkeen allat loistat vaan!" :)

Minun on ollut hankala ymmärtää sitä Daco Juniorin -Gravity biisiä oikein. Kuulin kertsin jatkuvasti, että "Rally, rally" Niin kuin se laulaisi jostain rallijutusta.

Aikakone : Odota, miksi karhuun juokset niin varoen..."
Ultra bra: Sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta, laitoin kakan selkääsi"

Näistä molemmista olin lapsena täysin varma monta vuotta :D

Yhteistyössä