M
"mä"
Vieras
Ehdottomasti tukiperhe mukaan kuvioihin
Saa muu perhe levätä välillä viikonlopun ja viettää ihan normaalia rauhallista elämää. Ite olen huomannut oman miehen myötä (vaikea masennus), kuinka tärkeää se oma huilihetki on ja se, että saa ladata akkuja oikein kunnolla. Ja vaikeina aikoina olen oikein nauttinu, kun mies on vaikka ollut sairaalahoidossa ja me muut saadaan olla rauhassa
Toki miestä rakastan ja nyt hän voi jo paljon paremmin, mutta ei sitä omaa hyvää oloa ja elämää kannata unohtaa ja hylätä sen takia, että joku perheessä imee voimia toisilta.
Terveesti itsekäs saa olla ja kuitenkin huilihetki auttaa teitä koko perhettä jaksamaan taas sitä perusarkea.
Myös tuota omaa mielialaa kannattaa tarkkailla, oletko uupunut/masentunut tilanteen vuoksi. Teet vaikka jonkun netin masennustestin jne ja jos oma mieliala/olotila tuntuu huolestuttavalta, niin lääkärin puheille. Lääkkeet kehiin ja sairaslomaa
Ja kun tuo syksy ja kouluhommatkin on tulossa, niin silloinhan se sairaslomakin on lomaa, kun poika on koulussa päivät 
Jaksamista sinulle ja älä sinä luovuta tuon avun hankkimisen suhteen!
Terveesti itsekäs saa olla ja kuitenkin huilihetki auttaa teitä koko perhettä jaksamaan taas sitä perusarkea.
Myös tuota omaa mielialaa kannattaa tarkkailla, oletko uupunut/masentunut tilanteen vuoksi. Teet vaikka jonkun netin masennustestin jne ja jos oma mieliala/olotila tuntuu huolestuttavalta, niin lääkärin puheille. Lääkkeet kehiin ja sairaslomaa
Jaksamista sinulle ja älä sinä luovuta tuon avun hankkimisen suhteen!