Ei jumankauta... Että voi olla nolo ex... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Soittelee mulle kännipäiten, että hän on nyt löytänyt muka jonkun asianajajan tyttöystäväkseen ja SE kyllä tietää, että olen exää huijannut huoltajuusasioissa... :laugh: Asiat on kyllä setvitty lsv:lla, mutta sekin on kuulemma huijannut häntä ja valehdellut hänelle, vaikka hän itse oli paikalla ja se eukko mun mielestä harvinaisen selkeästi ilmoitti esim. mitä eroa on eri huoltajuusmuodoilla ja tapaamisoikeuksilla ja niiden suhteesta toisiinsa. Hän vapaaehtoisesti antoi minulle silloin yksinhuoltajuuden, vaikka täti kysykin vielä, että ymmärsikö hän, mitä se tarkoittaa... Nyt kännipäiten siis soittelee hälinästä päätellen jostain baarista ja haukkuu ja vaatii heti ensiviikolla menemään muuttamaan huoltajuuden yhteishuoltajuudeksi tai lähdetään käräjille ja HÄNEN naisensa auttaa häntä oikeudessa... ;)

Nainempa vaan ei tiedä vielä exän taustoja ja tapoja ( todennäköisesti sen eilen tai lähipäivinä vasta tavannut, koska tämäkin keskustelu oltais käyty jo aiemmin ), joten voi olla aika ylläri kun alan latoa faktaa pöytään esim. exän väkivaltaisuudesta... ;) :whistle: Mutta kun lapsi KUULUU hänelle kaksi viikkoa... Kyllä TUO nainen tietää... Enkä mä ole sitä yksin tehnyt... Ja muuta blaa blaa tekstiä... Jumankekka - lapsi ei ole kiinnostanut tuon taivaallista tähänkään asti! Olin parisuhteessa ollessakin täysin yksinhuoltaja, kun ex viipotti omia menojaan ja eli omaa elämäänsä ja nyt olen joutunut hakemaan sitä kesken tapaamistenkin kotiin, niin äijällä on pokkaa soitella mulle uhkailuja käräjistä sun muista... :D Ainoa surku tässä todellakin on se, että lapsi on sentään vasta neljän ja jos se oikeasti alkaa jutusta rähisemään ja käyttämään sitä aseena, niin mitä tapahtuu lapsen mielenterveydelle, koska se on pienen elämänsä aikana joutunut näkemään muutenkin kaikkea isänsä tekosia, mitä sen ei olis pitäny... :/

En tiiä itkeäkö vai nauraa.. Tai niin, nyt kyllä naurattaa, mutta tunnen suurta myötähäpeää kuitenkin exän hölmöydestä ja suurta surua lapsen puolesta, jos toteuttaakin uhkauksensa suuressa "rakkaudenhuumassaan"...

Yhteistyössä