Ei kai kukaan oikeasti syötä lapsille margariinia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti ja sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti ja sydän

Vieras
Ja pilaa heidän näköään? Ja elimistöään? Kuka edes enää voi uskoa siihen, että se on terveellista.
Jos margariini on terveellisempää kuin voi, niin me kaikki ollaan todiste suuresta ihmeestä. Eli vuosituhannet ihminen eli luonnollisia rasvoja syöden, miks me ei kuoltu sukupuuttoon silloin jo aikoja sitten ennen rasvateorian vallankumousta.
Herätkää ihmiset! Pelastetaan lasten terveys ja vaaditaan voi takaisin kouluihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Hohhoijaa, joskus sitä kuitenkin kuollaan. :D

Missä on äidin rakkaus? Lapsi parkasi.

No ei tuo vauva sentään vielä margariinia syö. =)

Sori, mutta minun on vaan äärimmäisen vaikeaa suhtautua vakavasti aloituksiin joissa nostetaan itseä jalustalle ja mollataan muita, tyyliin minä olen oikeassa, te muut väärässä.

Joka toinen ruoka nykyään aiheuttaa kuulemma syöpää ja vaikka mitä. Sitten kun margariini poistuu kaupan hyllyltä hengenvaarallisena, minä lopetan sen syömisen.

Oikeastiko ihmiset on noin välinpitämättömiä? Sairasta tuo nauraminen, mutta omapa on terveytenne. On se ihanaa valvoa syöpäsairaan lapsen rinnalla. Mä nauran sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ja sydän:
Ja pilaa heidän näköään? Ja elimistöään? Kuka edes enää voi uskoa siihen, että se on terveellista.
Jos margariini on terveellisempää kuin voi, niin me kaikki ollaan todiste suuresta ihmeestä. Eli vuosituhannet ihminen eli luonnollisia rasvoja syöden, miks me ei kuoltu sukupuuttoon silloin jo aikoja sitten ennen rasvateorian vallankumousta.
Herätkää ihmiset! Pelastetaan lasten terveys ja vaaditaan voi takaisin kouluihin.

Mietipä sitä juu. Miksi margariiniä lapsenakin syöneet ovat terveitä ja silmät ok. Mun näköongelmat ovat kylläkin synnynnäisiä. Ja samaten voita syöneissä on sairaita ja huonosilmäsiä.

Vähän on pakko, kun en ole vielä löytänyt maidotonta voita meidän maitoallergiselle. Ei kylläkään syötetä mitään vähärasvaista margariinia (niin kuin maidottomissa muutenkaan olisi pahemmin valinnanvaraa), kun enemmänkin on ongelmana saada riittävästi rasvaa suusta alas.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieraß:
Lehmänmaitohan ei ole ihmiselle sopivaa ravintoa :o mikään muu laji ei käytä toisen nisäkkään maitoa, miksi ihmeessä ihminen niin tekee...

Ja margariinit ovat? ja soija? Heh!
tiedätkö miten margariini valmistetaan? Otas selvää ja meiti miten ihmeessä suuhusi ikinä voisit kuvitella sellaista tunkevasi.
Ja kuule kevyttuotteita kehiin vaan, ihqua olla sokea ja rikastuttaa lääketehtaita valinnoillaan.

oikeassahan ap on siinä, että ne öljyistä kovetetut rasvat ei ole ainakaan sen terveellisimpiä kuin voi. Mutta öljyt muuten ruuanlaitossa ok.
ja syötän meillä margariinia ja uskon että tuo meidän maidoton voi paljon paremmin nyt kuin jos vetäisi voita leipänsä päälle

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ja sydän:

Mä kyllä veikkaan, että ihmiset ei vuosituhansia sitten syöneet leipää ja yleensäkään viljoja ja niiden myötä rasvoja sellaisia määriä kuin nykyään. Ongelma on ennemminkin määrässä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Oikeastiko ihmiset on noin välinpitämättömiä? Sairasta tuo nauraminen, mutta omapa on terveytenne. On se ihanaa valvoa syöpäsairaan lapsen rinnalla. Mä nauran sitten.

Sinäkö hyvä äiti? Paskin kaikista....

Ja ohi meni ja lujaa vai? Paskin äiti joka välittää lastensa terveydestä kun muut tahallaan sairastuttaa pienokaisensa. Hae apua itsellesi!

Naurat toisen tuskalle.. oletpas sinä aikuinen ihminen.. häpeäisit itse..

Oletkohan kuullut että aikoja sitten eliniän ennuste oli lähempänä 20 ikävuotta kuin 30 vuotta. Nykyään taitaa olla jossain 70 hujakoilla. Miten sä sen selität.

Ihan turhaa on ap täällä yrittää selittää. Ei suuri osa ymmärrä, eikä välitä.
Olen todennut että parempi kun huolehdin omista lapsistani ja läheisistäni.
Annan muiden tehdä rauhassa mitä lystäävät, vaikka se todella pahaa tekeekin seurata vaan sivusta. :/

Meillä ei ole koskaan syöty muuta kuin voita,ja terveitä ollaan oltu ja kolesterolit kurissa. sukulaiset jotka ovat vannoneet margariinin terveellisyyden nimiin käyttävät järjestään koleterolilääkitystä ja suonet tukossa=(
Nyt tosin ole käyttänyt kokeeksi Dellariiniä,jossa on 80 prosenttia voita ja 20 prosenttia rypsiöljyä,koska sitä on lasten helpompi levittää leivän päälle.
Nyt on tehty useampia tutkimuksia jossa voi on todettukin terveellisemmäksi kuin raatorasvat=)

Ja ohi meni ja lujaa vai? Paskin äiti joka välittää lastensa terveydestä kun muut tahallaan sairastuttaa pienokaisensa. Hae apua itsellesi!

Paskin äiti, joka nauraa kun toisen lapsi sairastaa syöpää.

Hae apua, tai myöhäistähän se varmaan jo on, mutta aina kannattaa yrittää.

Sä voit hakea apua, jos naurat toisten sairaudelle. :kieh:

Kertokaa nyt ihmeessä meille maitoallergisten vanhemmille, mitä meidän pitää tehdä, jotta todella huolehtisimme lapsistamme, jos margariinia ei voi syöttää muttei voitakaan.

Ihan hyvällä omalla tunnolla käytän itse margariinia ja tulen lapsellakin käyttämään, mun käyttämässä margariinissa on sydänmerkki, joten luotan siihen, että se on ihan terveellinen ja hyvä valinta. Tosin margariinin kanssa käytän rypsiöljyä jossa siinäkin on sydänmerkki.

Voita en suostu kyllä käyttämään enkä lapselle antamaan.

Vaikka provohan tämä oli.

Yhteistyössä