V
vieraaaaaa
Vieras
Muutimme tähän asuntoon 2010 ja heti seuraavana keväänä alkoi omituinen yskä joka vaan kesti ja kesti. Lopulta loppui antibiooteilla. Tätä yskää tuli sitten kausittain enkä katsonut liittyykö mihin. Yskä kesti siis jopa yli 3kk kerralla ja kuivaa. Sain antibiotteja. Nyt viime vuonna olin taas yskässä keväällä ja se loppui kesäksi jolloin olin poissa kotoa. Yskä tuli taas syksyllä ja loppui kun olin syysloman muualla. Vähän aikaa taas tuon jälkeen kuiva yskä alkoi ja mietin otanko taas ne antibiootit jotta saan taudin pois(epäilin poskiontelotulehdusta ja sitä lääkärikin koska näkyi jotain poskiontelossa, mutta se näky olikin kai kysta joka näky magneetissakin). No en ottanut ja lähdin joulun viettoon muualle ja kas kummaa kun tauti loppui siellä itsekseen. Sanoin miehelleni tällöin, että jos yskä alkaa kun olen kotona niin jotain on vialla siellä. No alle viikko ennätettiin olla kun alkoi pikku hiljaa yskittää ja nyt koko ajan.
Mistä muusta tämä voi johtua kuin homeesta kotona? Mistä homeesta? Rivitalossa asutaan. Ja se talo jossa käydään ja tervehdyn on mielestäni huonokuntoinen ja siellä jopa näkyvää hometta ja on kosteushaittaa jne. Kotona meillä on sähkölämmitys.
Kukaan muu ei yski kuin minä. Tai jo nyt joulun jälkeen pienin poika on alkanut illalla yskiä alakerrassa jossa makkarit ja pesutilat.
Mistä muusta tämä voi johtua kuin homeesta kotona? Mistä homeesta? Rivitalossa asutaan. Ja se talo jossa käydään ja tervehdyn on mielestäni huonokuntoinen ja siellä jopa näkyvää hometta ja on kosteushaittaa jne. Kotona meillä on sähkölämmitys.
Kukaan muu ei yski kuin minä. Tai jo nyt joulun jälkeen pienin poika on alkanut illalla yskiä alakerrassa jossa makkarit ja pesutilat.