E
ex-llä heti uusi
Vieras
Mies lähti avoliitosta päälle kaksi kuukautta takaperin. Olimme yhdessä 24 vuotta,eli pitkän ajan. Nyt hänellä on jo toinen nainen. Olimme lomamatkalla kun hän kertoi että haluaa pois suhteesta ja niin ja niin vannoi että haluaa olla yksin. Kun tulimme matkalta kotiin hän pakkasi kamojaan ja lähti...eli,nyt vasta tajusin ystävienkin toimesta että hänellä on ollut suhde jo silloin kun olemme olleet yhdessä. Kun hän lähti kodistamme niin hän oli ostanut rähjäiseen kämppäänsä vanhoja tai jotain saatuja huonekaluja. Homma selvä...hän on sen tiennyt että muuttaa sen naisen kanssa yhteen jossain vaiheessa. Heillä on kuulemma kaukosuhde...ex on muuttunut aivan täysin kuin eri ihminen. Meillä on vielä yhteinen asunto,ja hän on sanonut että saan asua tässä yhtiövastikkeen kera vain koska paikkakunnaltani ei saa vuokra-asuntoja helposti. Ystävieni ja kaikki ketkä ovat tukeneet minua sanovat että exäni on oikein sika ja mahtaako uusi suhde tulla kestämään. Miksiköhän hän ei kertonut suoraan minulle eilen kun soitin hänelle että hän on jo suhteessa? soitin hänelle asuntoasiaa ja hän oli kuin ei olisi minua enää tuntenutkaan,sitten tuli raivo ja viha! miksi pitää salata loppupeleissä?? En ole kykenevä töihi...huono olo..vatsa sekaisin...päänuppi sekaisin ja en pysty töitä tekemään...sairauslomaa hakemaan...seuraava juttu on kun saan alkaa selvittämään sitä että ex pysyy sanoissaan ja saan asua tässä ainakin jonkin aikaa...mitä siinä asiassa kannattaisi tehdä? joku ns. vuokrapaperit tai mitä?? apuja kaivataan..