Ei ketään, kenelle voisi soittaa ja jutella, olen aivan poikki.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hajoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hajoa

Vieras
Olen niin väsynyt, väsynyt ja turhautunut ja ahdistunut. Itkettää ja kaikki tuntuu ylivoimaiselta. Haluaisin, että olisi joku ihminen jolle voisi soittaa, joka jaksaisi kuunnella, joka osaisi lohduttaa. Mulla on niin mielettömän yksinäinen olo, enkä mä jaksa tätä elämääni. Olen alkanut miettiä, että pakkaisin vaan laukkuni ja lähtisin pois, musta tuntuu ettei mua tarvita täällä kotona, teen koko ajan turhaa työtä, en jaksa enää lapsiakaan. Kohta musta tulee samanlainen paskiainen kun mun äidistäni.

Alkuperäinen kirjoittaja hajoa:
Olen niin väsynyt, väsynyt ja turhautunut ja ahdistunut. Itkettää ja kaikki tuntuu ylivoimaiselta. Haluaisin, että olisi joku ihminen jolle voisi soittaa, joka jaksaisi kuunnella, joka osaisi lohduttaa. Mulla on niin mielettömän yksinäinen olo, enkä mä jaksa tätä elämääni. Olen alkanut miettiä, että pakkaisin vaan laukkuni ja lähtisin pois, musta tuntuu ettei mua tarvita täällä kotona, teen koko ajan turhaa työtä, en jaksa enää lapsiakaan. Kohta musta tulee samanlainen paskiainen kun mun äidistäni.

täällä sama tilanne, ylihuomenna lääkärille aika, haen masennuslääkkeet. Psykologille myös ajan varaan. Otan myös perhetyöntekijään yhteyttä. Tee sinä samoin! Tänäänkin itkenyt koko ajan, ahdistaa. Mä ajattelin tappaa itteni, mut en vois ikinä tehä niin mun lapsille. Mua vituttaa eniten minä itse. Miks odotin näin kauan ennenkuin aloin hakea apua. tuntuu et pari viikkoakin liian pitkä aika odottaa että kaikki paremmin. Itselläni myös paska lapsuus (siitä suurimmaksi osaksi omaa äitiäni kiittäminen) mutta tahdon omille lapsilleni jotain paljon parempaa. Sekavaa sepustusta, anteeks siitä :(

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
:hug:
Eikö oikeasti ole yhtään ystävää joka kuuntelisi :(

Niillä on omat elämänsä ja omat kiireensä.. en mä tiedä onko ne edes ystäviä enää. Nyt kun oon ihan pohjalla, niin ei olekaan ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja hajoa:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
:hug:
Eikö oikeasti ole yhtään ystävää joka kuuntelisi :(

Niillä on omat elämänsä ja omat kiireensä.. en mä tiedä onko ne edes ystäviä enää. Nyt kun oon ihan pohjalla, niin ei olekaan ketään.

Mä olen monien ystävä. Oma arjen pyöritys vie aikani, en ehkä ole huomannut, että kaipaat ystävää. Jos olet ystäväni, niin soita ja kerro mulle. En voi tietää, ellet kerro. Ja pliis, älä hauku mua, jollen ymmärrä, kuunnella pystyn. Olen kokenut paljon itsekin, tiedät sen, jos muistelet. Tiedän miltä tuntuu olla jätetty, haukuttu ja suvun mustamaalattu lammas. Tiedät senkin, että olet tärkeä ja monille rakas! Ota vastaan apu, jota tarjotaan. Huomaatko, sitä on tarjottu puolitiehen, mutta sinun tulee tulla puolitiehen vastaan.

Yhteistyössä