O
Onneton lyyli
Vieras
Minulla on siinä mielessä erikoinen mies, että näin 4 vuoden yhdessäolon jälkeen, mieheni ei ole valmis vieläkään "sitoutumaan". Omasta mielestään on sitoutunut, eikä siihen kuulemma tarvita välttämättä vihille menoa. Mietin vaan, että jos se on hänelle saman tekevää, niin miksei sitten mene kanssani naimisiin, koska hänestä sitoutumisenaste on kuitenkin sama. Avioliitto on kuitenkin suhteen voimavara, tiedän sen koska olen aiemmin ollut aviossa. Lapsiasiaan en saa mitään järkevää selitystä, usein sanoo, että ei ainakaan vielä tai ei koskaan.
Seksihalut tai yleensäkin parisuhteen ylläpitäminen on jossain määrin vähentynyt. Itse tykkään ex temporee jutuista, usein miten järjestelenkin meille ajan kulua.
En tiedä mitä tekisin, toisaalta hänen mielestään kaikki on hyvin. Jos me keskustellaan aiheesta, se menee puolustuskannalle ja tuntuu, että ei ole mitä asiasta keskusteltavaa.
Tai sitten aikoo ryhdistäytytä, tällä viikolla pelannu töitten jälkeen tietokonetta 2-3 h töiden jälkeen......
Seksihalut tai yleensäkin parisuhteen ylläpitäminen on jossain määrin vähentynyt. Itse tykkään ex temporee jutuista, usein miten järjestelenkin meille ajan kulua.
En tiedä mitä tekisin, toisaalta hänen mielestään kaikki on hyvin. Jos me keskustellaan aiheesta, se menee puolustuskannalle ja tuntuu, että ei ole mitä asiasta keskusteltavaa.
Tai sitten aikoo ryhdistäytytä, tällä viikolla pelannu töitten jälkeen tietokonetta 2-3 h töiden jälkeen......