Sinulle, MArtti, riittää nainen - kokeiltavaksi, mutta nainen haluaa pysyvyyttä jo silloin, kun sinä vasta mietit, olisko tuosta naisesta mihinkään. Etpä taida olla kypsä ikinä, ellet tuohon ikään mennessä ole pystynyt sitoutumaan.
Niin, tässä kun on jo lapset tehty ja oma talo, ja mieskin - vain sormus puuttuu

niin pitäähän jotain olla vinkumassa. Mies sai tulla valmiiseen perheeseen, isoon taloon - ja on sitoutunut. En häntä tähän vinkunut, itse sai puhuttua minut ympäri, että edes suhteeseen lähdin. Hänelle tämä sormukseton elämä riittäisi, kesämökkiä etsitään, uutta autoa on minulle ostamassa (en huoli)...
Ehken kuitenkaan kuulu niihin ""muutamien treffien jälkeen kihlanvinkujiin"". Aiemmin, muitten kanssa en ole ""vinkunut"", minua on kosittu useasti, tosissaan, mutta vain kerran olen suostunut. Sitä kesti 12 vuotta, lapset syntyivät, talo laitettiin - minun varoillani pääasiassa.
Nyt tuntuu (huom! TUNTUU) siltä, että tässä se loppuelämän mies olisi - mutta eikö siis sormuksin sinetöitynä?! Aika näyttää. En puhu asiasta enää, en ahdista, ärsytä. Huomasin, että on miehelläkin vielä taakkaa, ravistakooon sen ensin pois, josko sitten mieli muuttuisi ja ihan omasta halustaan kosaisisi...