ei kukaan haluis auttaa mua.. tekstariliittymä/salanen numero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
tää on noloa.. mut luin äsken miehen viestit.. tai siis piti ottaa kuva siitä ku ne viestit oli siinä.. jostain numerosta.. ja jotain hymiö viestejä..
soitin numeroon ja vastas joku likka.. siis oikeasti ku 12 vuotiaan ääni.. en tiedä mitä ajatella.. yritin herättää miestä mut ku kysyin kuka on sano et ehditään tapella huomennakin. et jos ei saa nukkua lähtee autoon..
on ollut todella omituinen viime aikoina..
ajattelin säälittävästi et jos joku pystyis saamaan tästä muijasta vähän lisää tietoa.. kuka on.. ja mitä tekee.. en saa varmaan unta koko yönä.. pelottaa ihan sikana mitä toi on menny tekemään.. lähden lasten kanssa heti huomenna menee jos silä vaan on joku toinen..

nimi.. haluisin vaan pehanasti tietää ku hekutti tuo on.. jos joku esittäis miestä niin ehkä se vastais sille.. miestä en voi nyt herättää ja aamulla en jaksa riidellä niin et lapsi kuulee.. miten ihmeessä mä kestän tän yön.. meinasin jo oksentaa, ku tuli niin paha olo..

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
tää on noloa.. mut luin äsken miehen viestit.. tai siis piti ottaa kuva siitä ku ne viestit oli siinä.. jostain numerosta.. ja jotain hymiö viestejä..
soitin numeroon ja vastas joku likka.. siis oikeasti ku 12 vuotiaan ääni.. en tiedä mitä ajatella.. yritin herättää miestä mut ku kysyin kuka on sano et ehditään tapella huomennakin. et jos ei saa nukkua lähtee autoon..
on ollut todella omituinen viime aikoina..
ajattelin säälittävästi et jos joku pystyis saamaan tästä muijasta vähän lisää tietoa.. kuka on.. ja mitä tekee.. en saa varmaan unta koko yönä.. pelottaa ihan sikana mitä toi on menny tekemään.. lähden lasten kanssa heti huomenna menee jos silä vaan on joku toinen..

Mies paljasti tällä lauseella itse itsensä! :snotty:

oli just töissä ja nukkuu niin sikeesti et puhuu unissaan.. jos puhuu unissaan ni eitiedä mitä puhuu.. tai siis en saa oikeaa vastausta. haluan puhua sitten ku oikeasti tajuaa mitä kysyn..

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu123:
voi sen herättää mut en saa sitä hereille.. valitettavasti.. yritin jo.. nostin sen istumaan ja se vaan kuorsas

Siis kuka nyt on ap??? :o
Herätät tyyliin prkl tää puidaan nyt, saatte sitten molemmat rauhassa nukkua joko yhdessä tai erikseen.

Yhteistyössä