Ei menestynyt Haavisto näissä vaaleissa! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä nyt hikeenny. En tietääkseni kirjoittanut, että sinun pitäisi hävetä aloitustasi tai että olisit nolo/nolostumisen tarpeessa kirjoituksiesi vuoksi. Nähdäkseni emme myöskään ole keskustelemassa minun elämästäni tai edes sinun.

Itkeä saa, jos itkettää.

Kyllä tässä joku muu hikeentyy ja jatkaa räkyttämistä kuin minä. Sinähän sanoit jo moneen kertaan etten älyä hävetä. Se on kyllä sanottu ihan vaan loukkaamismielessä. Ikään kuin olisin niin tyhmä etten tajua hävetä kun olen tehnyt suurenkin rikoksen. Olen pahoillani, mutta edelleenkään en tunne häpeää, en nolostumista, en vittuuntumista, ei itketä, ehkä hieman huvittaa mutta toisaalta olet erinomainen esimerkki ihmistyypistä jonka kerroin äänestävän Haavistoa :)

Mikä on veikkauksesi äänestyprosentteien jakautumisesta toisella kierroksella ap?

Kysytkö että saisit kahden viikon päästä jatkaa siitä kun ap oli taas niiiin väärässä? :D Uskon että Niinistö vie selkeästi mutten osaa kyllä sanoa mitään...jos jotain pitää veikata niin sanotaan 74-26 mutta tämä oli silkka heitto miettimättä ja analysoimatta asiaa sen enempää.
Ja taas mennään :D

[QUOTE="a p";25501031]Kysytkö että saisit kahden viikon päästä jatkaa siitä kun ap oli taas niiiin väärässä? :D Uskon että Niinistö vie selkeästi mutten osaa kyllä sanoa mitään...jos jotain pitää veikata niin sanotaan 74-26 mutta tämä oli silkka heitto miettimättä ja analysoimatta asiaa sen enempää.
Ja taas mennään :D[/QUOTE]en ole missään vaiheessa sanonut, että olisit niiiiiin väärässä, vaikka hivenen väärässä olitkin. Minä vaan sanoin, että täysin varmaa, vaikka todennäköistä onkin, ei Niinistön voitto ole.

[QUOTE="a p";25500991]Kyllä tässä joku muu hikeentyy ja jatkaa räkyttämistä kuin minä. Sinähän sanoit jo moneen kertaan etten älyä hävetä. Se on kyllä sanottu ihan vaan loukkaamismielessä. Ikään kuin olisin niin tyhmä etten tajua hävetä kun olen tehnyt suurenkin rikoksen. Olen pahoillani, mutta edelleenkään en tunne häpeää, en nolostumista, en vittuuntumista, ei itketä, ehkä hieman huvittaa mutta toisaalta olet erinomainen esimerkki ihmistyypistä jonka kerroin äänestävän Haavistoa :)[/QUOTE]

Sen verran käytät nyt tulkintaa lukemasi suhteen, että taitaa olla edes turha yrittää jatkaa tätä. Jostain syystä onnistut kääntämään täysin päälaelleen kirjoittamani ja vedät siitä johtopäätöksen, että kun kirjoitan "et ole nolo" tarkoittaa se "olet rikollisen nolo, mene nurkkaan itkemään". Mutta ei siitä siis sen enempää.

Olisi mielenkiintoista kuulla, millaiseen ihmistyyppiin kuulun minusta tämän keskustelun pohjalta saamiesi tietojen mukaan. =)

Sen verran käytät nyt tulkintaa lukemasi suhteen, että taitaa olla edes turha yrittää jatkaa tätä. Jostain syystä onnistut kääntämään täysin päälaelleen kirjoittamani ja vedät siitä johtopäätöksen, että kun kirjoitan "et ole nolo" tarkoittaa se "olet rikollisen nolo, mene nurkkaan itkemään". Mutta ei siitä siis sen enempää.

Olisi mielenkiintoista kuulla, millaiseen ihmistyyppiin kuulun minusta tämän keskustelun pohjalta saamiesi tietojen mukaan. =)

Kuten sanoin jo, "et älyä hävetä" viittaa minusta aivan selkeästi samaan kuin "olet niin tyhmä ettet tajua hävetä" Täällä älyä=tajuta, ymmärtää. Räkyttäjistä laitoinkin jo tuonne aiemmin. En tiedä kuulutko sinä heihin, ehkä tosiaan ylitulkitsin.

[QUOTE="a p";25501129]Kuten sanoin jo, "et älyä hävetä" viittaa minusta aivan selkeästi samaan kuin "olet niin tyhmä ettet tajua hävetä" Täällä älyä=tajuta, ymmärtää. Räkyttäjistä laitoinkin jo tuonne aiemmin. En tiedä kuulutko sinä heihin, ehkä tosiaan ylitulkitsin.[/QUOTE]

"Et älyä" oli ehkä humoristiseksikin tarkoitettu ilmaisu, jolla viittasin siihen, ettet omalla järjelläsi ajatellen näe mitään syytä häpeään. Minkä mielestäni totesin tuolla aiemmassa viestissä, mutta se kai meni sitten ohi.

Ärsyttävä natkuttaja, pilkunviilaaja ja saivartelija kyllä olen, sitä en kiellä.

Yhteistyössä