Ei menestynyt Haavisto näissä vaaleissa! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumma, miten AP yhtäkkiä unohti Väyrysen ja alkoikin niinistöläiseksi ihan tuosta vain kun Väyrynen ei päässytkään toisella kierrokselle... Vaikka avasi keskustelun Väyrysen puolesta ja Haaviston nännättelylle...

Tässä sulle AP: Haavisto peittosi Väyrysen. Teit itsestäsi narrin. NÄNÄNÄNÄNNÄNNÄNNNÄNÄNÄÄÄÄÄ!!! ;)

Sun asia nyt kuitenkin oli ettei Haavisto menestynyt näissä vaaleissa. Eikö mahdollinen kakkossija presidentivaalien ekalla kierroksella mielestäsi ole menestystä?

On se paremmin kuin kuvittelin kun ennakkoäänet tuli. Mutta silti yllättävän vähän verrattuna siihen hypetykseen mitä Haaviston ympärillä on joka paikassa ollut. Ehkä osa ei sitten vaivautunut äänestämään?

[QUOTE="vieras";25500514]Kumma, miten AP yhtäkkiä unohti Väyrysen ja alkoikin niinistöläiseksi ihan tuosta vain kun Väyrynen ei päässytkään toisella kierrokselle... Vaikka avasi keskustelun Väyrysen puolesta ja Haaviston nännättelylle...

Tässä sulle AP: Haavisto peittosi Väyrysen. Teit itsestäsi narrin. NÄNÄNÄNÄNNÄNNÄNNNÄNÄNÄÄÄÄÄ!!! ;)[/QUOTE]

Luulitko tosiaan että olen Väykän kannattaja? :D Joo, en tosiaankaan. Niinistöä olen äänestänyt jo ekana äänestyspäivänä kuten myös 6 vuotta sitten ja kuten myös nyt toisella kierroksella :) Mutta kuten jo kerroinkin, uskoisin että Väykkä olisi helpompi vastustaja Niinistölle toisella kierroksella. En tiedä, uskoisin niin.

[QUOTE="a p";25500521]On se paremmin kuin kuvittelin kun ennakkoäänet tuli. Mutta silti yllättävän vähän verrattuna siihen hypetykseen mitä Haaviston ympärillä on joka paikassa ollut. Ehkä osa ei sitten vaivautunut äänestämään?[/QUOTE]
Minut taas yllätti Niinistön "huono" tulos, kun joidenkin gallupien mukaan hänen piti viedä about 45% äänistä.

Hyvinhän Saulilla meni, muttei niin hyvin mitä kuvittelin lukemieni juttujen perusteella.

Hyvin meni minun mielestäni myös Haavistolla ja Väyrysellä. Soinista en enää sanoisikaan samaa, vaikka joku Persu jo tiesi kertoa että ei Soini oikeasti olisi edes halunnut pressaksi :xmas:

• Tykkää
Reactions: Hiikka
Jankkaan samaa asiaa, mutta kyllä minusta sillä, kuka se Salen rinnalla oleva ehdokas on toisella kierroksella on merkitystä ja kertoo siitä, missä mennään.

Jos siellä olisi esim. Niinistö- Soini voisin todella pahoin.

• Tykkää
Reactions: Hiikka
Minut taas yllätti Niinistön "huono" tulos, kun joidenkin gallupien mukaan hänen piti viedä about 45% äänistä.

Hyvinhän Saulilla meni, muttei niin hyvin mitä kuvittelin lukemieni juttujen perusteella.

Hyvin meni minun mielestäni myös Haavistolla ja Väyrysellä. Soinista en enää sanoisikaan samaa, vaikka joku Persu jo tiesi kertoa että ei Soini oikeasti olisi edes halunnut pressaksi :xmas:

Viimeisen tieto gallupeista oli että Sale saisi alle 30 % Siihen nähden hyvä tulos niin kuin tulee olemaan toisella kierroksella :) Soinin tilannetta ihmettelen. Minne kaikki isoääniset persut on hävinneet??

Ei tietenkään halunnut ja piti "säästää" pääministeriksi. Vähän niinku Väyrysen kannattajat eivät äänestäneet tätä eduskuntaan, että säästyisi hyvä mies presidentiksi. Selittää ne....

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="a p";25500401]Ei kyllä ole, ei niin yhtään :) Hyvänen aika, miksi ihmeessä olisi? Ainut vaan että ärsyttää kun ei Sale saanut yli puolta nyt niin joutuu uudelleen äänestämään ja se vie miljoonia.[/QUOTE]

Etkös sä aloituksessasi väykätellyt ihan urakalla? Ja nyt tuli nännittelijä lennossa? Eikös se tarkoita sitä, että sinulla oli oma osuutesi noissa menetettävissä miljoonissa, hmmm...

Tilanteen huomioonottaen (ja etenkin olettaen että on sen ikäinen että on ennenkin vaalit tai parit nähnyt...) oli aika typerää julistaa ennakkoäänten laskemisen jälkeen, ettei Haavisto pääsisi toiselle kierrokselle. Mutta ap nyt taitaa olla taas yksi esimerkki niistä ihmisistä, jotka eivät koskaan voi myöntää olleensa väärässä. ;)

Jankkaan samaa asiaa, mutta kyllä minusta sillä, kuka se Salen rinnalla oleva ehdokas on toisella kierroksella on merkitystä ja kertoo siitä, missä mennään.

Jos siellä olisi esim. Niinistö- Soini voisin todella pahoin.

mä sanoin kans et jos Väyrynen-Soini kaksikko olis ollu tokalla kierroksella, mä olisin muuttanut maasta..ei siksi etten vois elää maassa jossa jompikumpi on presidentti, vaan siksi, etten halua asua maassa jossa ihmiset haluaa niistä presidentin :snotty:

Tilanteen huomioonottaen (ja etenkin olettaen että on sen ikäinen että on ennenkin vaalit tai parit nähnyt...) oli aika typerää julistaa ennakkoäänten laskemisen jälkeen, ettei Haavisto pääsisi toiselle kierrokselle. Mutta ap nyt taitaa olla taas yksi esimerkki niistä ihmisistä, jotka eivät koskaan voi myöntää olleensa väärässä. ;)

Ei ole mitään muistikuvaa mitä viime vaaleissa tapahtui ekalla kierroksella. Toisen kierroksen muistan.
Olin väärässä, sou vot? :) Ei hävetä, ei vituta, ei nolota. Vituttaako se kenties teitä? ;)

[QUOTE="malttamaton";25500429]Mä niiiin haluaisin nähdä Haaviston pressana. :)[/QUOTE]

Kuin myös.

Haluaisin nähdä sen, miten jotkut repii hiuksiaan kun homo presidenttinä. :D

Ja ennenkaikkea tuo Haaviston nousu kertoo siitä että suomalaisten katseet ovat alkaneet avartua ja ihmistä ei luokitella tai arvosteta esim. seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Ei tämmönen olis tullu vielä 20 vuotta sitten kuuloonkaan..

Vai kertoisko sittenkin siitä että yritetään väen vängällä tehdä suomalaisista homoutta suvaitsevia? Eli tavallaan homo nostetaan jalustalle seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi. Jos Haavisto ei olis homo, hänellä ei olisi mitään mahkuja presidentiksi.

[QUOTE="a p";25500714]Miksi mua ei nolota yhtään? Otanko palstan liian epävakavasti vai mikä on vialla? :)[/QUOTE]

Sinä et liene aloituksesi? Se, että aloituksesi on nolo, ei välttämättä tarkoita että sinä olisit nolo tai älyäisit hävetä. Ja pakollinen hymiö osoittamaan, että olen kevyellä huumorimielellä: =)

Sinä et liene aloituksesi? Se, että aloituksesi on nolo, ei välttämättä tarkoita että sinä olisit nolo tai älyäisit hävetä. Ja pakollinen hymiö osoittamaan, että olen kevyellä huumorimielellä: =)

Miksi ihmeessä mun pitäisi hävetä? :D Anteeksi, pakko laittaa hymiö kun en tosiaan tajunnut että palsta on vakavasti otettava asia ja koskaan ei saa erehtyä tai on nolo, tyhmä, nolo, häpeällinen, nolo. :D

Yhteistyössä