Ei menestynyt Haavisto näissä vaaleissa! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai kertoisko sittenkin siitä että yritetään väen vängällä tehdä suomalaisista homoutta suvaitsevia? Eli tavallaan homo nostetaan jalustalle seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi. Jos Haavisto ei olis homo, hänellä ei olisi mitään mahkuja presidentiksi.

En ole kuullut kenenkään Haavistoa äänestävän edes puhuvan tämän homoudesta. Teille muille se tuntuu olevan suurikin ongelma.

Vai kertoisko sittenkin siitä että yritetään väen vängällä tehdä suomalaisista homoutta suvaitsevia? Eli tavallaan homo nostetaan jalustalle seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi. Jos Haavisto ei olis homo, hänellä ei olisi mitään mahkuja presidentiksi.

Minä veikkaan valitettavasti suurimmaksi osaksi tätä. Kun tätäkin vakavasti otettavaa palstaa katsoo niin kaikista suurisuisimmat räkyttäjät äänestävät Haavistoa kun haluavat edustaa ah niin suvaitsevaisia ja avoimia ihmisiä. En usko että Haavisto olisi läheskään näin suosittu heterona.

[QUOTE="a p";25500497]Täytyy kyllä myöntää että olo on ihan samanlainen kuin kaksi tuntia sitten :) Miltä tuntuu kun hihat palaa? Vituttaa? Suututtaa? Harmittaa? Häviäjän puolella?[/QUOTE]

Mulla on oikein hyvä fiilis, kiitos kysymystä!
Hienoa kun mun ehdokas pärjäsi hyvin ja pääsi toiselle kierrokselle. Menestyi hyvin siis.
Ja homofobiasta kärsivät tärisee :D

[QUOTE="a p";25500765]Miksi ihmeessä mun pitäisi hävetä? :D Anteeksi, pakko laittaa hymiö kun en tosiaan tajunnut että palsta on vakavasti otettava asia ja koskaan ei saa erehtyä tai on nolo, tyhmä, nolo, häpeällinen, nolo. :D[/QUOTE]

Miksi ei? =)

Ap edustaa mun mielestä ihan tavan kansalaista, joka ei ihan tiedä miten nämä alueäänet jakaantuvat ja miten ennakkoäänet vuodesta toiseen kertovat samaa - keskustalle näkyy korkeeta prosenttia mutta se ei lipputuloksen kannalta ole vielä merkittävää.

Ei siis ap:n aloituksessa mitään pahaa ole. Ensi vaaleissa et ehkä lähde tällä tavalla itseäsi nolaamaan :D

[QUOTE="a p";25500802] En usko että Haavisto olisi läheskään näin suosittu heterona.[/QUOTE]
Mä tykkäsin hänestä jo ennen kun tajusin että hän on homo :D

En muista minkä vuoden Linnan juhlia katsoin, kun tämä tosiseikka mulle selvisi.

[QUOTE="a p";25500847]Koska mä en näe yhtään mitään syytä miksi pitäisi hävetä.[/QUOTE]Ei minunkaan mielestä ole syytä hävetä, mutta se antaisi keskustelijasta fiksun kuvan, jos sanoisi aloittamassaan ketjussa, jossa edelleen on paikalla, että nyt erehdyin arvioissani. Mielipidettä ei tartte vaihtaa, siitä ei ole kyse.

[QUOTE="a p";25500802]Minä veikkaan valitettavasti suurimmaksi osaksi tätä. Kun tätäkin vakavasti otettavaa palstaa katsoo niin kaikista suurisuisimmat räkyttäjät äänestävät Haavistoa kun haluavat edustaa ah niin suvaitsevaisia ja avoimia ihmisiä. En usko että Haavisto olisi läheskään näin suosittu heterona.[/QUOTE]

Minä taas uskon, että Haavisto olisi Niinistölle jopa todella varteenotettava vastustaja toisella kierroksella mikäli hän EI olisi homoseksuaali.

Ei minunkaan mielestä ole syytä hävetä, mutta se antaisi keskustelijasta fiksun kuvan, jos sanoisi aloittamassaan ketjussa, jossa edelleen on paikalla, että nyt erehdyin arvioissani. Mielipidettä ei tartte vaihtaa, siitä ei ole kyse.

Minä olen sanonut sen jo ;) Osa keskittyy vaan jatkamaan räkyttämistään siitä huolimatta. Ja MINÄ olen se jonka pitäisi hävetä käytöstäni :xmas: Hmm....

[QUOTE="Sheddon";25500859]Ap edustaa mun mielestä ihan tavan kansalaista, joka ei ihan tiedä miten nämä alueäänet jakaantuvat ja miten ennakkoäänet vuodesta toiseen kertovat samaa - keskustalle näkyy korkeeta prosenttia mutta se ei lipputuloksen kannalta ole vielä merkittävää.

Ei siis ap:n aloituksessa mitään pahaa ole. Ensi vaaleissa et ehkä lähde tällä tavalla itseäsi nolaamaan :D[/QUOTE]

Tunnustus, en kuunnellut lähetystä, katsoin vaan tuloksia tv:n alaruudusta.

[QUOTE="a p";25500922]Minä olen sanonut sen jo ;) Osa keskittyy vaan jatkamaan räkyttämistään siitä huolimatta. Ja MINÄ olen se jonka pitäisi hävetä käytöstäni :xmas: Hmm....[/QUOTE]Juu, kun sitä oli tivattu :D Ehkä tästä ei olisi tullut tällainen ketju, jos olisit alunperin vähän eri sävyyn tuonut ajatuksesi esiin. Mutta ei se niin vakavaa tosiaan ole.

[QUOTE="a p";25500802]Minä veikkaan valitettavasti suurimmaksi osaksi tätä. Kun tätäkin vakavasti otettavaa palstaa katsoo niin kaikista suurisuisimmat räkyttäjät äänestävät Haavistoa kun haluavat edustaa ah niin suvaitsevaisia ja avoimia ihmisiä. En usko että Haavisto olisi läheskään näin suosittu heterona.[/QUOTE]

TÄ? Ei kai kukaan homouden vuoksi äänestä ketään. Ei kai kukaan äänestänyt Niinistöäkään heterouden vuoksi.

Jokseenkin käsittämätön käsitys sulla. Mieheni äänesti myös Haavistoa ja kuuli vasta nyt, että Haavisto on homo. Tuumi vain, että aha, mitäpä tuosta.

[QUOTE="a p";25500906]Mikä ihme tässä asiassa on sellaista että pitäisi hävetä? Herranen aika, minä erehdyin prosentin verran. Pitäskö mun nyt olla naama punaisena ja mennä peiton alle itkemään omaa nolouttani? Mahtaa sun elämä olla vaikeata jos häpeät kaikkea minkä teet "väärin"[/QUOTE]

Älä nyt hikeenny. En tietääkseni kirjoittanut, että sinun pitäisi hävetä aloitustasi tai että olisit nolo/nolostumisen tarpeessa kirjoituksiesi vuoksi. Nähdäkseni emme myöskään ole keskustelemassa minun elämästäni tai edes sinun.

Itkeä saa, jos itkettää.

Juu, kun sitä oli tivattu :D Ehkä tästä ei olisi tullut tällainen ketju, jos olisit alunperin vähän eri sävyyn tuonut ajatuksesi esiin. Mutta ei se niin vakavaa tosiaan ole.

Itse asiassa mun on helppo pyytää anteeksi ja myöntää olevani väärässä mutta kun asiaa alettiin tivata niin hetken mietin että nyt en kyllä myönnä olleeni väärässä ;) Mutta kun en tosiaan osaa palstaa pitää vakavasti otettavana eikä edes itketä, hävetä tai nolota ja selkärankaa löytyy niin hyvin voin myöntää :)

• Tykkää
Reactions: fanta

Yhteistyössä