L
LintuHullu
Vieras
Sanon kylmästi ja kovasti oman mielipiteen, mutta näin sen pitäisi mennä! Kissat ovat ihmisten jälkeen yksiä luonnossa myllääviä tappajia! Niitä ei saisi pitää vapaana pihan ulkopuolella, ja niitä pitää vahtia. Itse olen vasta 13 vuotta, mutta varma siitä että oma mielipiteeni on yhtä tärkeä kuin muidenkin! Ja sitäpaitsi kissoillakin on rajat ja säännöt, ei tietty ole eläimen vika jos se tappaa jotain kun se on sen vaisto, mutta se menee jo ihmisiltä yli että kuvataan videota kun kissa nappaa ja raatelee linnun ja sitten vielä nauretaan! Niitä kissoja ei päästetä minnekään pesintäaikana! Jos tätä noudattaisi melkein kaikki, olisi suurin osa lintulajeista vielä hyvässä kunnossa eikä kärsisi siitä että kissat tappaa koko ajan niiden poikaset. Linnuilla on tunteet, mutta ne ei ehkä ymmärrä mikä on turvallinen paikka rakentaa pesä. Ja räkättirastas rakentaa pesän minne vaan paitsi maahan, vaikka kannon päälle. Kissat on massamurhaajia luonnossa ja mieti nyt että jos olisit lintu ja sun oma kissa söisi sut ja sun lapset. "No ei se nyt niin ilkeä olis" sanois moni mutta kyllä se sen ihan mielellään tekis. Tämä on minun mielipide koko asiasta antaa olla mun mielipide kissoista on se että ne on tyhmiä, koska naapurin kissa tappoi mun kakadun kun kävin keittiössä se hyppäsi mun niskaan otti kakadun kiinni ja vei sen naapurille, ja se ei edes ollut vahingoittunut pahasti ja naapuri kuvasi videolle kun sen kissa raateli mun kakadun! SE EI EDES JOUTUNUT MAKSAMAAN KUN 145 euroa ja MUN KAKADU MAKSOI 1356 euroa JA OSTIN SEN OMILLA RAHOILLA!