Ei minunkaan vituksella ole mitään rajaa noin yleensäkään!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että helpointa on muuttaa itseään ja asennettaan =)

Juu, mutta haluan miehen muuttavan ensin omiaan :whistle:

Sä todellakin olet ylpeä leijona :whistle:

ja ukko maailman itsepäisin skorpioni - ennustatko hyvää tulevaisuutta?? =) yhdessä siis??

Ennustan kun teette duunia sen eteen! Luitko sen aiemman analyysini toisessa avauksessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että helpointa on muuttaa itseään ja asennettaan =)

Juu, mutta haluan miehen muuttavan ensin omiaan :whistle:

Sä todellakin olet ylpeä leijona :whistle:

ja ukko maailman itsepäisin skorpioni - ennustatko hyvää tulevaisuutta?? =) yhdessä siis??

Ennustan kun teett duunia sen eteen! Luitko sen aiemman analyysini toisessa avauksessa?

Luin ja olet oikeassa sen suhteen, että haluaisin selvästi olla ykkönen ja ukonrahjus ei sitä tajua......

Ukko on fiksu yleisellä tasolla, mutta täysin vailla tunneälyä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että helpointa on muuttaa itseään ja asennettaan =)

Ja kuinkas sen teet...? Mua on tässä vi.tuttanut niin armottomasti jo kaks viikkoa, että meinaan tukehtua. Käyrä nousee heti aamusta, ko lapsi inahtaa eka kerran negatiivisesti. Se on sitten siinä. Isäntä saa seuraavaksi kuulla kunniansa ihan mitättömistä asioista.

Syy on minussa, tiedän sen, mutta minkäs teet. Vi.tuttaa niin, että en saa sanaa suustani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että helpointa on muuttaa itseään ja asennettaan =)

Ja kuinkas sen teet...? Mua on tässä vi.tuttanut niin armottomasti jo kaks viikkoa, että meinaan tukehtua. Käyrä nousee heti aamusta, ko lapsi inahtaa eka kerran negatiivisesti. Se on sitten siinä. Isäntä saa seuraavaksi kuulla kunniansa ihan mitättömistä asioista.

Syy on minussa, tiedän sen, mutta minkäs teet. Vi.tuttaa niin, että en saa sanaa suustani.

Miksi lapsen inahdus saa sinussa aikaan vitutuksen? Siksi, kun se on negatiivinen ja kuulostaa ikävältä, joudut ehkä tekemään jotain lapsen eteen ettei enempää inahduksia kuuluisi. Miksi taas isäntä joutuu tässä sijaiskärsijäksi? Siksi, kun sun pitää purkaa tunteesi johonkin. Onko isäntä ansainnut sen? Ei ainakaan aina.
Itsensä muuttaminen lähtee siitä, että ymmärtää syyt käytökseensä ja miettii niitä tarkemmin ja etukäteen. Mitä voisi tehdä toisin, että noita syitä olisi vähemmän. Siihen on syytä varautua etukäteen, että joka tapauksessa lapsi inahtaa jossain vaiheessa kuitenkin negatiivisesti, joten miksi ottaa hänen huonoja tunteitaan itselleen? Kun sen tietää, niin voi miettiä omaa käytöstään valmiiksi, että kun kuuluu ikävä inahdus, niin mitä muuta voin tehdä silloin, ettei alkaisi vituttaa.
Kun kouluttaa itseään hallitsemaan tunteitaan, niin huomaa tuloksia hyvin pian ja saa siitä tyydytystä, jolloin haluaakin jatkaa itsensä koulutusta pidemmälle. Aikuinen kykenee tähän, kun vain vähän miettii asioita =)

Ja toki kaikki tunteet ovat sallittuja, se vitutuskin, mutta jos se alkaa olla jokapäiväistä ja jatkuvaa, niin kannattaa kyllä tehdä jotain ihan jo sen oman olonsa parantamiseksi. Mutta tarvitseeko omaa pahaa oloaan purkaa muihin? Minusta ei tarvitse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että helpointa on muuttaa itseään ja asennettaan =)

Ja kuinkas sen teet...? Mua on tässä vi.tuttanut niin armottomasti jo kaks viikkoa, että meinaan tukehtua. Käyrä nousee heti aamusta, ko lapsi inahtaa eka kerran negatiivisesti. Se on sitten siinä. Isäntä saa seuraavaksi kuulla kunniansa ihan mitättömistä asioista.

Syy on minussa, tiedän sen, mutta minkäs teet. Vi.tuttaa niin, että en saa sanaa suustani.

Miksi lapsen inahdus saa sinussa aikaan vitutuksen? Siksi, kun se on negatiivinen ja kuulostaa ikävältä, joudut ehkä tekemään jotain lapsen eteen ettei enempää inahduksia kuuluisi. Miksi taas isäntä joutuu tässä sijaiskärsijäksi? Siksi, kun sun pitää purkaa tunteesi johonkin. Onko isäntä ansainnut sen? Ei ainakaan aina.
Itsensä muuttaminen lähtee siitä, että ymmärtää syyt käytökseensä ja miettii niitä tarkemmin ja etukäteen. Mitä voisi tehdä toisin, että noita syitä olisi vähemmän. Siihen on syytä varautua etukäteen, että joka tapauksessa lapsi inahtaa jossain vaiheessa kuitenkin negatiivisesti, joten miksi ottaa hänen huonoja tunteitaan itselleen? Kun sen tietää, niin voi miettiä omaa käytöstään valmiiksi, että kun kuuluu ikävä inahdus, niin mitä muuta voin tehdä silloin, ettei alkaisi vituttaa.
Kun kouluttaa itseään hallitsemaan tunteitaan, niin huomaa tuloksia hyvin pian ja saa siitä tyydytystä, jolloin haluaakin jatkaa itsensä koulutusta pidemmälle. Aikuinen kykenee tähän, kun vain vähän miettii asioita =)

Ja toki kaikki tunteet ovat sallittuja, se vitutuskin, mutta jos se alkaa olla jokapäiväistä ja jatkuvaa, niin kannattaa kyllä tehdä jotain ihan jo sen oman olonsa parantamiseksi. Mutta tarvitseeko omaa pahaa oloaan purkaa muihin? Minusta ei tarvitse.

Näinhän se on Tallu!

Mun tosiaan pitäs jaksaa jatkaa tätä itsetutkiskelua, olen sitä jo tehnytkin ja vuosia ihan terapiassa :). Mussa on selkeesti kaksi puolta, kuten varmasti meissä monessa. Kun toinen saa ylivallan, niin toinen vikisee. Onneksi nämä puolet ovat kuitenkin tietoisia toisistaan ;).

Eih, mun tosiaan pitäs tehdä jotain mielikuvaharjoituksia, miten toimia ärsytyskynnyksen ylittyä totaalisesti. Ja miten selvitä näistä päivistä pilaamatta koko perheen elämää. Voi tätä mun elämää.
 
Mietin vaan miksi ihmeessä roikut kiinni miehessä joka on sängyssä surkea ja välissä lätkii sua kuonoon? Tai miksi edes olet alkanut seurustelemaan sellaisen miehen kanssa alkujaan?
Joten eiköhän kuitenkin kannattaisi ottaa se oma elämä hallintaan, vaikka sulle se neuvo ei kelpaakaan. Tietenkin voit katkeroitua vuosi vuodelta lisää ja itkeä surkeaa oloasi netissä. Mutta mitä se hyödyttää? Pian huomaat olevasi onneton vanha mummo joka huomaa koko elämän kuluneen hukkaan.
 
Mitä jos itse tekisit jotain rohkeaa sängyssä ja kertoisit (siis jos pidät siitä) pitäväsi sellaisesta seksistä. Ilmeitä, eleitä ja sitä tiettyä huomioimista ei voi opettaa, tiettyjä juttuja kyllä.

Tosi harmi sun puolesta, kun se seksi on niin suuri osa liittoa. Miehellä pitäisi olla halu/kyky tehdä edes välillä kaikki naisensa eteen (siis sängyssä) ja nainenkin on sitten valmis vaikka mihin. Ja tämä puolestaan vaikuttaa kokoelämään ja liittoon; puhalletaan yhteen hiileen ja ollaan rakastuneita ja tykätään tehdä yhdessä kaikkea kivaa.

Ilman kunnon seksiä ja tunne-elämää avioliitto on kyllä melkoisessa halvaustilassa. Ja jos vielä ukko ei tajua mistään mitään, ollaankin jo melkoisessa kusessa. Nainen siinä vielä voi samalla pahoin ja perhedraama on valmis!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tosiasia:
Mitä jos itse tekisit jotain rohkeaa sängyssä ja kertoisit (siis jos pidät siitä) pitäväsi sellaisesta seksistä. Ilmeitä, eleitä ja sitä tiettyä huomioimista ei voi opettaa, tiettyjä juttuja kyllä.

Tosi harmi sun puolesta, kun se seksi on niin suuri osa liittoa. Miehellä pitäisi olla halu/kyky tehdä edes välillä kaikki naisensa eteen (siis sängyssä) ja nainenkin on sitten valmis vaikka mihin. Ja tämä puolestaan vaikuttaa kokoelämään ja liittoon; puhalletaan yhteen hiileen ja ollaan rakastuneita ja tykätään tehdä yhdessä kaikkea kivaa.

Ilman kunnon seksiä ja tunne-elämää avioliitto on kyllä melkoisessa halvaustilassa. Ja jos vielä ukko ei tajua mistään mitään, ollaankin jo melkoisessa kusessa. Nainen siinä vielä voi samalla pahoin ja perhedraama on valmis!!

Ymmärsit asiani täysin ja melkoista draamaahan meidän elämä välillä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä parempaa/huonompaa tässä uudessa puolisossasi oli verrattuna edelliseen?

Seksi on avainsana - ex oli noin miljoona kertaa parempi kaikissa niissä asioissa, jotka liittyvät seksiin - tuo on se oikea ongelma meillä, olin tottunut hyvään ja paljoon seksiin, sillä oli minulle tosi paljon väliä.

Luulin, että seksi kohenee ajan kanssa, mutta ei se toimi niin, siitä puuttuu kaikki tälläiset pikkujutut, jotka eivät ole opeteltavissa vaan ovat luontaisesti tai sitten eivät.

Miten toista pyytää katsomaan tietyllä tavalla tai tekemään jotain pientä tietyllä tavalla, jos toinen ei edes ymmärrä mitä se on??

Nyksässä on parempaa ehkä suhtautuminen lapsiin, tietynlainen älykkyys, josta ei kyllä parisuhteen kannalta ole mitään hyötyä :whistle:

Voi että. :|

Sä olet kyllä pulassa.

No, oikeampi ilmaisu on, että olen kunnollisen seksin puutteessa elänyt niin pitkään, että alkaa pikkuhiljaa riittämään - tämä on meidän ainoa oikea tappelunaiheemme - myös sen aikaisemman joka päättyi ikävästi.

Tuo sama asia vaikuttaa käsitykseeni itsestäni naisena, on ainakin puolittain tämän läskistymisen takana jne........ en ole sama ihminenkään mikä olin joskus........

Seksillä on väliä parisuhteessa tosi paljon...

Todella outoa, että skorpioni mies pitää naisensa puutteessa. Enpä ole tätä aikaisemmin kuullut.... :whistle: Ja outoa on sekin, ettei osaa antaa kunnollista seksiä. Seksi on niin tärkee osa parisuhdetta, et ymmärrän että olet tuskissasi.
 

Yhteistyössä