Ei mitään oireita, silti raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko kellään ollut silleen, että olette olleet raskaana, mutta ettei minkäänlaisia oireita ole ollut esim. ennen raskaustestin tekemistä. (rintojen aristusta, pahoinvointia, väsymystä...)
Mietin, että voisinko olla raskaana kun menkatkin on myöhässä, mutta mitään oireita ei ole ja testiä en halua vielä tehdä etten joudu taas pettymään :(

Mulla oli kuopuksesta just noin. Vielä edellisenä päivänä päivittelin naapurin äiteelle, että mikähän hormoonihäiriö mulla on kun menkat on myöhässä, mutta että raskaana en ainakaan voi olla kun ei ole yhtään sellainen olokaan. No, soitin sitten lekurille aikaa varatakseni, että katsotaan mikä on kun menkat ei tule ja se käski tehdä testin, koska se ei voinut lähettää eteenpäin mua tutkimuksiin ennen kuin testi oli tehty. No, se testi näyttikin sitten plussaa ja minä olin aivan äimänä, että mites tässä nyt näin...

Piti vielä lisäämäni, että oltiin siinä vaiheessa yritetty toista lasta jo 7 kk, että oireita osasin kyllä itsestäni etsiä eikä raskaus siis siinä mielessä ollut mikään yllästys.

Juu ei mullakaaan mitään oireita ollut alkuraskaudesta..sit vaan hoksasin et oli menkat kaksi viikkoa myöhässä..mulla kun kierto muutenkin epäsäännöllinen...plussaahan se sitten näytti,nyt nuo plussat on jo 9kk vanhoja ;)

Ykkösellä ei mitään oireita ennenko joskus viikon 10 jälkeen (jonka jälkeen sitten oksentelua joka päivä seuraavat pari kuukautta)
Ei siis niin yhtään mitään... tuntui ihan oudolta että tässäkö tämä nyt on.

(kakkosella kyllä "tiesin" ennen testiä että olen raskaana)

nyt viimosella kerralla ei ollut oireen oiretta (mut on kai se oireetomuuskin oire :saint: :whistle: )
pahoinvointi alkoikin sit rv.10 tienoilla :x
ja mäkun alussa just pelkäsin etten oo raskaana ensinnäkään vaikka plussaa testit näytti, onneks pääsin alkuraskauden ultraan lääkärin lähetteellä 8+3 niin sain mielenrauhan ku näin pikkupavun sykkivinen sydämineen :heart:

teeppä testi ni eiköhän se selviä :wave:

Ja plussaOnnea ihan hirmusesti :hug:

Yhteistyössä