Ei mulla voi taas alata menkat!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oonko mä nähny unta että sä olet ksynyt muutama viikko sitten kanssa jotain terveyteen liittyvää ja aioit sen selvittää sitten seuraavassa kontrollissa?

Ei kun mä mietin, että miksi hitossa sitä kontrolliaikaa ei ole tullut. Tänään soitin sinne ja kysyin, että miksi ei ole tullut. Hoitaja sanoi laittavansa aikoja tutkimuksiin, mutta lääkäriajasta ei osannut luvata mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Oonko mä nähny unta että sä olet ksynyt muutama viikko sitten kanssa jotain terveyteen liittyvää ja aioit sen selvittää sitten seuraavassa kontrollissa?

Ei kun mä mietin, että miksi hitossa sitä kontrolliaikaa ei ole tullut. Tänään soitin sinne ja kysyin, että miksi ei ole tullut. Hoitaja sanoi laittavansa aikoja tutkimuksiin, mutta lääkäriajasta ei osannut luvata mitään.

Ai... miks mulla on deja-vu... Oliko se siihen sun lonkkaan liittyvää? Joo, oli! :) En nähny unta :)

Mulla on nyt ollut 1v2kk lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan eikä ole pahemmin arvoja sen aikana seurattu. Sama annostus ollut koko ajan. Elikkä voisi johtua tuosta, pitää mainita asiasta lääkärille. Ja jos ne arvot nyt kattottaisin muitten verikokeitten yhteydessä. Jos ei kattota, niin sitten vaadin sitä.

Oho, aika huonosti on sitten seurattu :( Mulla on ollut lääkitys nyt helmikuusta 2008, sen jälkeen oon ollut seuranta verikokeissa huhtikuussa, kesäkuussa, elokuussa ja marraskuussa. Mulla tosin on ollut vaikea saada arvoja kohdilleen sekä paljon vajaatoiminnan oireita. Nyt onneks viimein lääkitys on kohdillaan. Seuraavan kerran pitää mennä puolen vuoden päästä uudelleen ja sitten väli pitenee vuodeksi mikäli arvot on hyvät.

No muakin vähän ihmetyttää, kun ei ole tarkemmin seurattu. Mä en ole kyllä huomannut mitään oireita ennen lääkitystä, syöpäpolin kontrollissa verikokeista huomattiin asia.

Ai... miks mulla on deja-vu... Oliko se siihen sun lonkkaan liittyvää? Joo, oli! :) En nähny unta :)

Lonkkaan liittyvä taisi olla se, että uskallanko kysyä ortopedilta panacodia kipuihin.

Ne alkoi viimeksi 16. päivä joulukuuta ja nyt muka taas! Ainakin vuotoa tulee, että voi prkele!!! |O :headwall: :kieh: Mulla kävi alkuvuodestakin niin, että oli menkat reilun viikon välein.

Onkohan mun hormonitoiminnassa jotakin häiriötä... :snotty: :headwall:

Sulla on joku hiiva pillussa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kynekoloki:
Ne alkoi viimeksi 16. päivä joulukuuta ja nyt muka taas! Ainakin vuotoa tulee, että voi prkele!!! |O :headwall: :kieh: Mulla kävi alkuvuodestakin niin, että oli menkat reilun viikon välein.

Onkohan mun hormonitoiminnassa jotakin häiriötä... :snotty: :headwall:

Sulla on joku hiiva pillussa...
Paskat, kun hormonitoiminta on jotenkin persiillään. Ja voi kilpirauhasen vajaatoiminta vaikuttaa, jos lääkitys ei ole kohdillaan.

Mutta ei niitä kunnon menkkoja sitten tullut. :snotty: Että mua risoo tämä! |O :headwall:

Mulla on kierto yleensä nykyään 26 päivää, mutta voi olla periaatteessa 23-28 päivää. Onneksi menkat kestää kuitenkin vain sen 3-4 päivää.

Mulla myös kierrot näin ja syön tyroksiinia, jota olen popsinut muutaman kuukauden. Kierto on pidentynyt tyroksiinin syömisen myötä. Kiitos näistä keskusteluista. Hyvä tietää, mistä asiat saattaa johtua. :flower:

Yhteistyössä