Ei musta oo työntekijäks :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko harmailla nyt :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakko harmailla nyt :(

Vieras
Mä oon aina työpäivän jälkeen ihan huippu väsynyt ja stressaantunut ja raivoon muksuille :( Viikonloppusinkaan en saa rentouduttua..
Mulla on todettu paniikkihäiriö ja lievä masennus!

Sairaslomaako mä nyt tartten??

Mistä se johtuu? Teetkö "väärää" työtä ja miksi stressaat? Sairausloma on vain pakenemistä siitä totuudesta, että työssäsi on asiat saatava kuntoon. Vasta se auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hei kuule:
Mistä se johtuu? Teetkö "väärää" työtä ja miksi stressaat? Sairausloma on vain pakenemistä siitä totuudesta, että työssäsi on asiat saatava kuntoon. Vasta se auttaa.

Tykkään kyllä työstäni ja oon tehny sitä vasta muutaman kuukauden, mutta mulle tuottaa suurta tuskaa lähteä töihin ja illat menee hirmu nopsaa ja kotona oon hermo kireellä..
Kun olin lasten kans kotona, ei mulla ollu mitään stressiä! Paniikkihäiriökin pysyi aisoissa kotona!

Ensimmäiset kolme kuukautta on aina ja kaikille rankkoja uudessa työssä. Sen aikaa menee totuttelua uuteen rutiiniin ja tehtäviin. Joten älä masennu - pian alkaa helpottamaan ja kevätaurinkokin paistamaan.

Sama vika täällä!Perjantaina jouduin reilun tunnin töissäolon jälkeen lähtemään päänsäryn takia päivystykseen.Päätä särki,ahdisti,oli jotenkin "irtonainen" olo..Verenpaine siis yläpaine 175..Migreeni lääkkeet sain,auttoi kipuun mutta tuskin särky johtui migreenistä.Päätä särki eilen kun menin töihin ja loppui vasta kun nukahdin.Ja alkoi taas tänä aamuna kun heräsin.Ahdistaa,ketuttaa nii ettei verikierrä,huono olo tulee kun töihin lähtö lähellä.Tänäänki pitää mennä 30 min. aiemmin palaveeraamaan pomon kaa.Otettiin eilen yhteen:syytti mua omasta mokastaan!Alkoi huutamaan ennenku sain edes työvaatteet päälle.Kamala paine suoriutua kaikista tehtävistä ja tuntuu että ihan sama mitä ja miten teen,se ei riitä.Itkua saa niellä töissä toisinaan.En jaksa!Mulla vakipaikka jossa ollu pian 1 vuoden..

Kotielämä kannattaa tehdä mahdollismman helpoksi, jottei viikolla tartte tehdä ylim. työtä.

Kuten ruokaa, vaan tekee viikonloppuna ison satsin josta lämmittää iltaisin. Ei mitään järettömiä suunnitelmia töiden/tarhan jälkeen. Vaan ihan kotona oloa, jos on mies pistää hänet vaikka käymään kaupassa jne. pyykinpesu ja siivous viikonlopulle.

Yhteistyössä