Ei ole surmatalo mennyt kaupaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä ajattele sitä noin. Meidän talossa on ex-asukki lopettanu ittensä, ja mun vanhempien talossa ex-isäntä on lopetettu. Torpan hinta-laatusuhde ratkaisee, ei historia (ja oikeesti, suurimmassa osasta kotimaamme taloja on joku kuollu joko oman tai toisen käden kautta, tai "luonnollisesti")

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
En mä ajattele sitä noin. Meidän talossa on ex-asukki lopettanu ittensä, ja mun vanhempien talossa ex-isäntä on lopetettu. Torpan hinta-laatusuhde ratkaisee, ei historia (ja oikeesti, suurimmassa osasta kotimaamme taloja on joku kuollu joko oman tai toisen käden kautta, tai "luonnollisesti")

Sun vaan ehkä on pakko ajatella noin.

Kyllä aika monille on väliä jos talossa on julmasti tapettu perheen äiti, lapsen nähden. Tai on saapunut yöllä ovesta naamioäijä tappamaan perheen isän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika monessa talossa joku on kuollut ja kärsinytkin. Sairaaloissa, kaduilla ym. on tapahtunut ikäviä asioita, mutta silti liikumme siellä.

Ei ole väliä, jos joku aikanaan on kuollut vanhuuttaan. Tai jos sairaalassa tai joku on kuollut. Mutta oma koti on eri asia, tuollaiseen murhaloukkoon en muuttaisi ikipäivänä. Vaikka halvalla saisi.

Aika monessa talossa joku on kuollut ja kärsinytkin. Sairaaloissa, kaduilla ym. on tapahtunut ikäviä asioita, mutta silti liikumme siellä.

katu on katu mutta koti on koti kodin tulee olla paikka, jossa vihtyy ja tuntee olonsa hyväksi ja turvalliseksi!! ei kotia ja katua voi verrata..vaan asuuhan ne toki jotkut kadullakin, mutta tuskin siellä viihtyvät..

Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
kenenkähän tavaroita nuo tuolla olevat on? surmatun ja vankilassa istuvan puolison?

varmaan kun vessanrenkulakin oli ylhäällä.

entäs okkarikuvassa mattoa ja pöytää on siirretty kun matossa sellaiset kuprut pöydänkjalkojen kohdalla, näkyykö verhonlaidan takaa veriläntti? :o

en tykkäis et noin paljon on tuota puunväriä esillä.

tässä pari asiaa jotka tuli mulle mieleen

Tietty melkein jokaisessa asunnossa on joku joskus kuollut jos asunto on vanha, sillä aika moni vanhus ilmeisesti kuolee kotona luonnollisen kuoleman. Mutta en ikipäivänä ostaisi taloa jos tietäisin, että siellä on surmattu joku ihminen.

Jämsä on kaunis 16 000 asukkaan pikkukaupunki. Olen joskus asunutkin melko lähellä tuota kyseistä taloa, ja tän surullisenkuuluisan miehenkin tunsin ulkonäöltä. Talo on siisti ja mun mielestä ihan viihtyisän näköinen, mutta ihan liian iso meille. Tuo kamala tapahtuma kyllä vaikuttaisi ostopäätökseen, ei ehkä jos paikka ja ihmiset olis ihan tuntemattomat, mut nyt vaikuttais. Kiva olis Jämsässä asua jos töitä sieltä löytyis, Himokseen vaan sit talvella...

Ei siellä kukaan ole taatusti sen illan jälkeen asunut. Ihan selvästi on siivoomassa käyty, mutta huomaa että aika paljon on tavaroita viety poiskin. Kukkia ei sitten ole viitsitty siirtää kuvista pois, vaikka aika näivettyneitä näyttäs olevan.

On eri asia, jos talossa on kuollut esim. vanhus luonnollisesti, kuin se että perheen isä on raaasti murhannut äidin 2-vuotiaan silmien edessä. Ei minua siellä kummitukset pelottais, vaan se asia pyöris varmaan koko ajan mielessä. Itselläni on samanikäinen lapsi, ja mua niin hirveästi säälittää, miksi se pieni joutui tuollaista todistamaan. Toivottavasti joku teilais sen ukon.

Yöllä kun katsoo noita kuvia, löytyy makuuhuoneistakin kuvat. Kun katsoo oikein tarkasti, on tavarat vaihtaneet paikkaa. Joku on nähnyt vaalean hahmonkin kuvissa. En uskalla kokeilla.

En edes tiedä, missä on Jämsä, mutta kuulostaa pieneltä paikalta. Siellä ei varmaan ole kovakaan kysyntä. Hinta on todella edullinen ja tuskin suomalaiset kovin taikauskoisiakaan ovat. Luulen siis, että sijainti takahikiällä on suurin syy.

No takahikiälle toi ei oo mikään halpa, kun vaikka Liedosta saa tuohon hintaan jo uuden asunnon.

Mun mielestä tosi kaunis niin sisältä kuin ulkoakin..Silti,en kodikseni ottais vaikka annettais..Sama kävi mielessä siitä sekopää-äijästä..Vapautuu joskus tai karkaa tms..never!Ja mä uskon et naisen henki vois siellä kummitella,tosin ei kai se paha ihminen ollut.. :/

Yhteistyössä