ei onnistu ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sumppi21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sumppi21

Vieras
Piru et potuttaa!
Nyt on jo maaliskuu ja paino ei hievahda ku pari kiloa alas aina välillä. Ja taas se nousee uudelleen. Vaaka on 99,9% varmuudella joka aamu 80kilossa! Ihanne paino mulla jossain 52-62 välissä.
Oon yrittäny pisteitä pariinkin otteeseen, nälkäkuureja, sairaaladiettejä..ja vaikka sun mitä, MUTTA EI NIIN EI! Mulla ei laihdutus onnistu. AINA mä repsahsan, viikko on aika maksimi mikä menee hyvin. Ja kaiken lisäksi mä elän haavemaailmassa et "ens keskiviikkona mä alotan OIKEESTI" ja päläpäläpälä.

Voi hitsi et mulla on huono itsekuri! Mä en tajua miksi en pysy päätöksessäni laihtua, vaikka kokeilen entisiä vaatteita ja jopa nykyisiäkin ja ne ahistaa ja puristaa....Ja ajattelen tulevaa kesää ja ihania kesävaatteita..."sitten kun laihdun niin voin ostaa tollasen"...
Pakko oli purkaa paineita tänne... :x :'( :(

Näinpä. Ei ole laihdutus helppoa ei :/ Kaikkein eniten nyppii se, että sitä tietää että elämä pitäisi muuttaa LOPULLISESTI eikä vaan siksi muutamaksi kuukaudeksi.. Mullakin on loman jälkeen paluu arkeen lähtenyt vähän tökkien liikkeelle. Pisteet on ylittyneet enemmän ja vähemmän. Tänään taitaa olla eka pv, että selviän tasalle. Ellen sit tässä illan päälle vielä jotain repsahda syömään. Pitänee mennä nukkumaan.

Mutta kyllä tää tästä! Kyllä se sullakin taas lähtee.

Mulla tämä ilta tekee taas tiukkaa, jääkaapin ovi kävisi jotakuinkin jatkuvalla syötöllä. Että kun veetuttaa suorastaan koko homma. Mutta ensi viikolla kun alan käymään siellä kuntosalilla, saan toivottavasti muutenkin taas motivaatioo tähän touhuun. :snotty:

Koitetaan sinnitellä vaan, eikä anneta periksi!! :hug:

Yhteistyössä