Ei oo helppoo tuo tytön kaverisuhteiden luominen :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Just yks päivä tämä nuorin tyttö tuli mulle kertomaan kuinka nämä kaksi muuta lasta ei tykkää mun tytöstä yhtään. Eikä kyllä hänkään. Eihän tuosta voi tykätä..

Kyllä tuntui kivalta.. Tuumasin vaan että jos ei tykkää niin ei tarvii silti kiusatakaan..

Tuo kuulostaa kovin ikävältä. Epäreilulta. Raivostuttavaltakin.

Keskustelisin ko. lasten vanhempien kanssa asiasta. Kiusata ei saa.

Voin sanoo että oli suunnattoman epäreilua ja todellakin raivostuttavaa..

Tän tytön äitiä mä en tunne yhtään, ovat vasta muuttaneet mutta jossain vaiheessa kyllä hänen ja toistenkin vanhempien kanssa juttelen. Ja hyvinkin pian jos ei nyt tilanne rauhoitu.

Mä oon sieltä suunnalta kotoisin :) Sehän tässä kans on ku siel pohjosessa asuu kaikki tytön 9 serkkuakin :/ Täällä ei oo sillee ketää, kavereillaki joko ei oo lapsia ollenkaan tai sit on jo reilusti vanhempia.

Onneksi sentään tuolta päiväkodista tyttö on saanut niitä leikkikavereita. Ja jospa sitä nuo pihan lapsetkin ajan mittaan tottuis :)
Niitä päiväkotikavereita kannattaa kutsua teille leikkimään myös vapaapäivinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Mä itseasiassa ajattelin vähän aikaa sit että ois pitänyt jo tutustella näihin tytön päiväkotikaverin vanhempiin ennen loman alkua jotta ois mahdollisesti loman aikana voinu tytöt leikkiä keskenään. Ehkä opin tästäkin jotain.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä oon sieltä suunnalta kotoisin :) Sehän tässä kans on ku siel pohjosessa asuu kaikki tytön 9 serkkuakin :/ Täällä ei oo sillee ketää, kavereillaki joko ei oo lapsia ollenkaan tai sit on jo reilusti vanhempia.

Onneksi sentään tuolta päiväkodista tyttö on saanut niitä leikkikavereita. Ja jospa sitä nuo pihan lapsetkin ajan mittaan tottuis :)

Tämä tuli mullekin mieleen. Meidän ainokainen kaipailee viikonloppuisin usein näitä tuttuja päiväkotikavereita, joten ollaan parin äidin kanssa vaihdettu numeroita, että voitais viikonloppuisinkin ja lomilla tavata.

:hug: Tuo sama on varmaan meilläkin pian edessä. :/

Onneksi nyt 4v iässä tyttö ei itse tajua omaa erilaisuuttaan ja naapuruston & päiväkodin lapset ovat tottuneet ottamaan hänet porukkaan tuollaisenaan. Yllättävää kyllä hän on itseasiassa varsin suosittu "kaveri" päiväkodissa ja sitkeästi toiset ovat jaksaneet hakea häntä aina vaan mukaan touhuihinsa. Mutta varmasti on vielä edessä sekin päivä kun tuo muuttuu.

Yhteistyössä