Ei oo todellista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
|O Siis yks tyyppi väitti mua amishkeksi, mutta sain selville, että se on semmonen itte! :| Siis tyyliin ajelee semmosilla vankkureilla parta vaan liehuen. :/

Ei mulla tietty mitään sitä vastaan oo, jos se haluu olla amish, mut ku mua ensin väitti, niin se harmittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
|O Siis yks tyyppi väitti mua amishkeksi, mutta sain selville, että se on semmonen itte! :| Siis tyyliin ajelee semmosilla vankkureilla parta vaan liehuen. :/

Ei mulla tietty mitään sitä vastaan oo, jos se haluu olla amish, mut ku mua ensin väitti, niin se harmittaa.

niin mitä että :D

Alkuperäinen kirjoittaja millinka:

niin mitä että :D

Siis että mua väitti, vaikka itte on semmonen.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Missä tämmöisen amishen näkis livenä? Varmaan siisti parta ja vankkurit. Onko sulla vankkurit kun moista väitti?

Eihän mulla oo, ei edes partaa. Oli saanut ihan väärän käsityksen ja sanoi mulle vielä moittivaan sävyyn. Kaikenlaisia! :o

Kuulit varmaankin väärin. Se on amis ja ajelee Corollalla viikset väpättäen.

Yhteistyössä