EI OO TOTTA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 123456
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

123456

Vieras
onko kukaan käyny lähiaikoinan Ti-ti nallen talossa Ikaalisissa?en löydä netistä aukioloaikaa eli eikö se ookkaan auki...ja mä hitto varasin hotellinkin jo....prkl

Tuota, tämä ei kuulu mitenkään asiaan, mutta minusta kaikkein karsein lasten ohjelma / hahmo oli tuo Titi. Jostain syystä en voinut sitä sietää, kun lapset oli pieniä. Mutta mukavaa Titi reissua teille.

Alkuperäinen kirjoittaja taatiti:
Tuota, tämä ei kuulu mitenkään asiaan, mutta minusta kaikkein karsein lasten ohjelma / hahmo oli tuo Titi. Jostain syystä en voinut sitä sietää, kun lapset oli pieniä. Mutta mukavaa Titi reissua teille.

Niin munki mielestä, mutta lapsi on IHAN innoissan siitä.:/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis löytyyhän ne tuolta sivulta.. http://www.titinalle.fi/pages/index.php?fid=9&pid=2

Sori, huomasin, että sieltä ei löydykkään TÄMÄN hetkistä aukioloaikaa. Ihmeellistä.:o

joo kyl mä ton löysinkin itsekkin mutta hakusessa siis tämän hetken aika..mutta laitan s.postia josko saisivat ajan meillekkin tietoon ettei vaan tehdä täältä asti turhaa reissua

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toukokuussa lauantaisin klo 12-17

KIITOS!

ole hyvä :)

Ei ku tuli tuskan hiki kun kerroin meiän muksuille että mennään ensi viikonloppuna..ovat odottaneet kun kuuta nousevaa milloin pääsisivät taloon...ja kun varasin yöpymisen en tajunnut katsoa aukioloaikoja ollenkaan koska viimeksi kun sivuilla olen käynyt,siellä oli juuri tuo lauantaaika ja sen luulin olevan voimassa..mutta nyt tosiaan ei sivuilla ole ollenkaan tämän hetken aukioloaikoja niin kauhistuin että meneekö reissu mönkään...huoooh kiitos vielä kun kerroit

Toukokuussa lauantaisin klo 12-17

KIITOS!

ole hyvä :)

Ei ku tuli tuskan hiki kun kerroin meiän muksuille että mennään ensi viikonloppuna..ovat odottaneet kun kuuta nousevaa milloin pääsisivät taloon...ja kun varasin yöpymisen en tajunnut katsoa aukioloaikoja ollenkaan koska viimeksi kun sivuilla olen käynyt,siellä oli juuri tuo lauantaaika ja sen luulin olevan voimassa..mutta nyt tosiaan ei sivuilla ole ollenkaan tämän hetken aukioloaikoja niin kauhistuin että meneekö reissu mönkään...huoooh kiitos vielä kun kerroit

no muksut oottaa aina innoissaan tuommoisia juttuja,meillä on ihan samanlailla jos on tiedossa jouku reissu niin nuo hokee siitä jo monta päivää että mennääkö tänään jo..mennään jo mennään jo he hokee vaan :laugh:

hauskaa reissua teille..tuu sitte kertoo mitä muksut tykkäs paikasta.

Yhteistyössä