(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nenne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
... sylikkäin kiipeämme yhdessä huipulle vievää kapeaa harjannetta, nyt kumpikaan ei saa pudota, tai myös toinenkin putoaa mukana...toistemme avulla pääsemme yhdessä sinne, ratsastat minulla, tahtimme kiihtyy, enää emme voi odottaa huipennusta, haluamme sinne NYT...

Ulkomaailmaa ei enää ole. On vain Me Kaksi, tämä huone, intohimo, kiihko. Pidän Sinua tiukasti, pyörität lantiotasi, melkein en uskalla enää katsoa Sinua, pelkään että tulen...haluan että olemme huipulla yhdessä...

Aivan pian nyyhkäiset että Sinulta tulee, tunnen miten alat vapista sylissäni, huudat ja väriset otteessani, puret hartiaani, aallot vievät Sinua ja heittelevät voimalla... vedät minut samalla sen rajan yli josta en voi enää palata, et voi olla tuntematta miten samalla sekunnilla räjähdän syvällä sisälläsi, jotain polttavan kuumaa lentää sisääsi...

..istun sylissäsi ja nautin kaikesta sinussa. Kiihkoni on valtavan suurta. Ratsastan ylläsi, kauneimpani sykkii voimakkaasti, vaatien huippuaan. Mikään voima ei saisi minua nyt lopettamaan. Kätesi ovat voimakkaasti ympärilläni, tunnen sydämesi lyönnit rintaani vasten. Yritän kovasti pitkittää laukeamistani vielä hetken, mutten pysty.

Ja kun nautinnon huippu alkaa kohisten tulla, ei sitä pysäytä enää mikään. Puren olkaasi, omaa kättänikin, kun yritän edes vähän hillitä huutoani. Kuumat lieskat lyövät vartaloni läpi ja koko kehoni vapisee. Kun samalla tunnen miten kalusi vielä hieman kovenee,enteillen laukeamistasi, se vaan lisää nautinnon tuskaani. Puristat minua rajusti ja ratsastan vielä kovemmin päälläsi, laukeava kosteikkoni sykkii lujasti ja imee syöksemääsi laavaa sisäänsä kiihkeästi.

Pyyhit hiuksiani kasvoiltani sivuun ja suutelemme hellästi. Pakahtumisen, jumalaisen nautinnon aiheuttaman tunnekuohun vallassa, kyynel vierii poskeani pitkin...Pidä vielä hetki sylissäsi.

Rauhoitumme pitkään toistemme sylissä, suukotan poskellesi vierähtäneen onnen ja hyvänolon kyyneleen pois, Rakas Nenne, nämä kyyneleesi ovat minulle kauneinta maailmassa...minun sylissäni saat itkeä, ei Sinulta mitään puutu...

Verhojen välistä siivilöityy kaunis syyskuinen iltapäivä, miten voisimmekaan kohta lähteä kävelylle puistoihin...pitäen toisiamme kädestä, nähden toistemme hymyt...nähdä miten luonto alistuu talven vääjäämättömyyteen.

Tuntea kuitenkin se, että olemme toistemme lähellä...vaikka mikä tulisi.

Nautin sylissäsi hellistä hyväilyistäsi. Suudelmistasi. Painan pääni olkaasi vasten, hyväilet niskaani, silität hiuksiani. Suutelen olkaasi, puhallan hellästi äskeisessä kiihkossani puremaani jälkeä olallasi. Olen voipunut, raukea, onnellinen.

-Nennesi-

...lopulta tuskallisesti irtoamme toisistamme, äsken vielä sileät punaiset lakanat ovat kostuneet...huoneessa on rakkauden tuoksu, kaikkensa antanut miehuuteni luiskahtaa ulos, nuolaiset viimeiset tipat sen päästä, sisältäsi valuu vatsalleni kuumaa laavaani, sitä valuu lakanoille...

..viivymme siinä tuoksuvan kosteissa lakanoissamme, sylikkäin. Kiedot kätesi ympärilleni, pääni kainalossasi, sääreni sinun jalkojesi lomassa. Suutelet ja silität pitkiä hiuksiani, painat pääni tiukemmin vartaloasi vasten...nukahdamme...

..aamulla kun herään, on lakanat kietoutuneet ympärillemme, sinä vielä unessa, siinä vieressäni. Aamun säteet tungeksivat huoneeseen ikkunan raosta. Katselen sinua, näytät niin hyvältä, raukealta, hellältä. Sinä unessasi. Katselen sinua tovin. Onnellisena. Tästä hetkestä nauttien.

Nousen käsieni varaan, suutelen sinun silmiäsi, otsaasi, poskiasi, huuliasi. Hymyilet. Olet jo herännyt, mutta pidät vielä silmiäsi kiinni. Suutelen kaulaasi, korvaasi, supisen kauniita sanoja korvaasi. Tartut minusta kiinni ja vedät puoleesi, pyörimme sängyllä...ihana syyskuinen aamu..

... yöllä herätessäni näen Sinut vieressäni täydessä unessa, ujosti silitän pitkiä hiuksiasi, jotka lepäävät tyynyllä, hellyydentunne aivan kihelmöi ihollani, saisimmepa aina olla näin...en tahdo Sua herättää...

On aamu. Havahdun siihen, että vartalosi koskettaa...vedän Sinut omistavasti kiinni itseeni, söpöt tisusi painuvat rintaani vasten, toisiimme kietoutuneina saamme punaiset lakanat rypistymään lopullisesti...

..aikamme leikittyämme sängyllä, toisiamme hellien, hyväillen, suudellen, siirrymme kylpyhuoneeseen ja käymme suihkussa. Lämpimän veden virratessa vartaloillamme, painaudun sinuun kiinni. Olemme suihkun alla ja suutelemme, lämmin vesi virtaa suihkusta kasvoillemme, ja sinä kosket niin hellästi kasvoihini. Saippuoin vartalosi, pesen höyhenenkevein ottein sinua. Katselen sinua hellästi. Tunnen kuinka sinun kätesi vaeltavat vartalollani, otat saippuaa hieman ja levität sitä jokaiseen vartaloni kaareen. Hellästi viet kätesi kohti kalleintani..

...levitän saippuaa täydelliselle vartalollesi, jossain alhaalla tunnen voimistuvaa tykytystä, saippuoin Sinut joka puolelta, kiinteän peppusi, pyöreät rintasi... Sinua pestessäni painaudun ihan kiinni, henkäisten tunnet miten juhlakuntoa tavoitteleva kaluni koskee vatsaasi...

Vien pitkät, hoikat, herkät, saippuaiset sormeni karvoituksellesi...siitä alemmas, syttyvä halu saa Sinut avaamaan jalkojasi, vien käteni pimpan huulillesi, vedät kättäni ranteesta koskettamaan tiukemmin...haluat että nuolen Sinut aivan valmiiksi...

-Man, textisi on hellän houkuttelevan ihanan kiihottavaa. Jospa tietäisit, kuinka nautin, kuinka kostun kun luen tekstiäsi-

..kun pesemme toisiamme ja saippuaiset vartalomme hyväilevät toisiaan, ovat ihan kiinni toisissaan. Tunnen kevyesti vartalollani miehuutesi päännostot. Painat sitä vartalooni, se saa voimakkaan lämmön, kihelmöinnin vatsapohjaani. Kätesi siirty saippuaisilta rinnoiltani lantion kaartani pitkin nautintokummulleni. Henkäisen rajusti, kun kätesi hellästi siirtyy alemmas, avaan vaistomaisesti hiukan jalkojani ja ohjaan kätesi tutkimaan kosteuttani tarkemmin. Seisot takanani ja nojaan sinuun, käteni niskassasi, toinen pakarallasi, peppuani vasten tunnen voimistuvan kalusi.

Kätesi tutkii hellästi herkkyyttäni. Suutelen huuliasi ja pyydän sinua: ""ole kiltti ja nuole minut. Anna minulle vähän kieltäsi.."" Suihkutamme saippuat pois ja käyn ammeen reunalle istumaan, polvistut eteeni ja avaat jalkani. Lipaiset vähän, nuolaiset lisää. Pitkin kielenvedoin tutkin makuani. Otan sinua niskastasi kiinni ja pidän päätäsi herkussani. Suutelet kevyesti kosteuttani, kiusaavan hitaasti viet kieltäsi klitorikselleni ja imaiset.. vavahdan, osaat niin taitavasti. Tiedät herkkyyteni, taitavat sormesi hyväilevät hellästi, kevyesti ruusuani....

(Hmmmm, aion vielä tehdä sinulle saman...kunhan ehdimme siihen asti...haluan nuolla, hyväillä, tuottaa järisyttävän nautinnon sinulle....)

-Puolipyörtynyt Nennesi-

Nenne, täytyy kyllä tunnustaa, että täälläkin päässä on niin sanoakseni ""valmis poika"", jonka pitää kohta hankkia seisontavakuutus...lahjakkuutesi on hämmästyttävää, joudun venymään kanssasi äärimmilleni ja panemaan parastani...

...silmät ummessa tunnet kieleni liikkeet aarteessasi, aluksi varovat, mutta vähitellen yhä syvemmälle porautuvat...otan isomman huulesi huulteni väliin ja imen kevyesti...huudat minua jatkamaan...pidät päätäni tiukasti...toisella kädellä tuet itseäsi, molemmin käsin pidän ruskettuneista reisistäsi...haluan että tulet kohta, vaikka seisova miehuuteni haluaakin kohta jotain...

-jalkani pyörii tässä tuolissa istuessani ja hätkähdin kun huoneeseeni tultiin huomaamattani, kasvoni varmaankin ""vähän"" punertavat luettuani tämän(kin) päivän viestejämme-

..miehuutesi saa kyllä kaiken kaipaamansa huomion ihan pian...

..olen kovin herkässä, nautin kun kiusaat, leikit, nuolaiset, imaiset, pyyteettömästi annat nautintoa minulle. Tuot sormesi suuhuni, nuolen ne märiksi, viet kätesi takasin kolmiooni. Hellästi upotat nuolemani sormen sisääni. Inisen jo nautintoani ja kun samaan aikaan suutelet klittaani ja imaiset sen suuhusi samalla kielellä kiusaten, alkaa jo tutuksi tullut ilotulitus sisälläni. Painan käsilläni päätäsi rajusti sykkivään pilluuni ja jalkani tärisevät, koko vartalossani käy tajunnan vievät voimakkaat aallot, ei kyllä tämä on jo myrsky... Hymyilen sinulle järjettömän onnellisena.. Käyn vielä pikaisesti suihkussa ja sitten siirrymme takaisin makuuhuoneeseen. Pyydän sinua käymään vuoteelle selälleen ja tuon silmäsiteen, sidon silmäsi ja .....

-jatkan-

..makaat hiljaa paikallasi, odottaen..
Suutelen huuliasi kevyesti, imaisen alahuultasi. Kuljetan kieltäni korvallasi. Hitaasti kuljettelen huuliani pitkin vartaloasi, nuolen kaulaasi, rintakehääsi, nännejäsi, suukottelen matkani navallesi, kuljetan kieltäni navaltasi alemmas. Kalusi odottaa kosketusta. En anna sitä vielä. Kuljetan kieleni reisillesi, avaan hieman jalkojasi ja nuolen reitesi sisäpintaa. Nuolasen pussejasi, kevyesti, hipaisten.

Tunnet viileän liukastevoiteen valuvan kalullesi. Neste valuu ja kulkee pitkin kalusi vartaa, sitä tippuu muutamia pisaroita pusseilesikin. Pursotan vielä vähän lisää, haluan että olet oikein märkä. Otan pienen siveltimen ja kuljetan sen kalusi vartta pitkin, hädin tuskin koskien, kohti terskaasi. Hyväilen kevyen hellästi terskaasi, poimua, siveltimellä. Hitaasti kuljetan sivellintä alemmas, alemmas, alemmas. Pussisi ovat märät, hyväilen niitä höyhenenkevyesti siveltimellä. Nivusiasi, reisiäsi, alavatsaasi, ja taas hitaasti takaisin kalullesi. Hyvin pitkään kiusailen sinua. Kuljetan siveltimen pussiesi alle, herkälle iholle, samalla nuolaisen kalusi kärkeä kielläni kevyesti, sitten jo hiukan vaativammin. Imaisen sinun mahdottoman suuren kalusi suuhuni, syvälle odottavaan suuhuni. Imen sinua rajusti hetken, samalla käteni on hyväilemässä pussejasi, miten hyvältä maistutkaan, taivaalliselta. Kuinka aionkaan saada kuumat, ihanat spermasi suuhuni tänään.

Käyn hetkeksi päällesi. Tunnet vartaloni omaasi vasten. Rintani painautuneena rintakehääsi vasten. Sinun reitesi minun jalkojeni välissä. Märkä, kiimasta sekaisin oleva pilluni reidelläsi. Istahdan heteksi päällesi ja ohjaan sinut sisääni. Ratsastan ihan pienen hetken, kuinka räjäyttävän upealta tunnutkaan. Nousen pois ja laskeudun kalusi luo. Imaisen sinut takaisin suuhuni, maistut omalta pillultani, kuinka hyvältä!

Nuolaisen kalusi vartta. Kuljettelen kieltäni edestakaisin hitaasti, kiireettömästi, nautiskellen. Nuolen kalusi kokonaan, pussisi, reitesi. Kuinka nautinkaan sinusta. Sitten hotkaisen sinut suuhuni. Nautin kalusi kovuudesta suussani, haluan sinut, tässä ja nyt. Haluan tuntea kuinka paisut suussani vielä lisää ja alat syöstä kuumaa kiihkonestettäsi suuhuni. Haluan niellä sen kaiken. Otan kaluasi suullani lujasti, rajustikin, toinen käteni hyväilee rajulla otteella kalusi vartta ja toinen puristaa pussejasi, vetäen niitä ihan hieman alaspäin. Vartalosi jäykistyy, pusket lantiollasi kaluasi aina vaan syvemmälle suuhuni ja kuulen karjuntasi, tunnen kuinka vartalosi jäykistyy rajusti lisää ja alat syöstä ihanaa valkoista kultaasi suuhuni. Imen yhä lujasti, käteni hyväilee kovalla otteella kaluasi, nautin tästä niin. Anna kaikki nesteesi suuhuni, anna minun maistaa kaikki siemenesi, anna nauttia sinusta. ..

...makaan sängyllä selälläni lihakset kireinä kuin pantterilla, joka vaistoaa lähellä uhkaa, vaaraa... En näe mitään, sen takia muut aistit valpastuvat; kuulen kaiken terävämmin, tunnen tuoksut selvemmin, mutta eniten suonissani syöksyvä adrenaliini virittää tuntoaistiani...

Vavahdan kuin miljoona volttia saanut, kun kosketat ensi kerran...pimeydessä en voi mitenkään valmistautua seuraavaan liikkeeseesi...etenet vartaloani pitkin, tunnen kuuman hengityksesi, pehmeän kosketuksesi, seison kuin tinasotilas, mutta tunnen että kiusaten kierrät miekkaani...

...tunnen liukuvoiteen tuoksun kun voitelet sillä komeuteni, tiedän jo ennalta, että tämän erän häviän varmasti. Pimeydessäni en näe millä kosket, mutta se saa minut vavahtamaan kuin miljoona volttia saanut...puren huuliani...

...muutun kohta sähköaidan tolpaksi...jännitän koko vartaloani, hengitän katkonaisesti, vaivoin saan pidettyä itseni koossa, siveltimen liikkeet saavat melkein jotain ratkeamaan päässäni ja nivusissani...hyvä etten huuda täyteen ääneen...

Otat minut suuhuni, näykit terskaani, voi hyvä luoja...tunnen miten nouset päälleni, kuuluu kostea läiske, kun tykyttävä kaluni uppoaa pyhimpääsi, kovin pitkään et sitä uskalla jatkaa, annan sellaisia merkkejä, että nyt on tosi kyseessä...

...otat aseeni suuhusi, nuolet sitä kuin tikkaria joka puolelta, ensin varovasti, sitten koko ajan tiukemmin, vaativammin...hyväilet teräksenkovia pallejani, suustani purkautuu huutoa. Alan täristä, lantioni nousee, tiukalla imutuksella tulivuoreni purkautuu syvälle suuhusi syösten lemmennestettäni niin syvälle, painat minua lujasti vuoteelle etten tipahtaisi lattialle hurmiossani...hellästi vetelet viimeiset tipat kasvoillesi ja kaulallesi...otat siteen pois silmiltäni, kietoudumme toisiimme...

..viivyn pitkään vierelläsi, nauttien olostani...

-Nautinnon antaminen toiselle on ehdotonta rakastelun huippua. Olen kovasti nautiskellut teksteistäsi, Man. Olet sanojen käyttäjänä erittäin taitava, lienet sitä myös ""oikeassa"" elämässä. Illalla käydessäni nukkumaan viileiden lakanoiden väliin, kävin mielessäni läpi tekstiämme ja nautiskelin olostani.-

Olen itse ollut suorastaan koukussa Sinun kirjoituksiisi Nenne; melkein on muut hommat jääneet hoitamatta...

Niin, olen samaa mieltä: kaikista ""kivointa"" on tuottaa Toiselle nautintoa, varsinkin me nuorehkot miehet tahdomme liian usein olla siinä liian malttamattomia.

Tuohon taitavuuteen on minun itseni paha sanoa mitään, mutta ehkä siinä pätee vanha totuus minun osaltani: ""kyvyt ovat keskinkertaiset, mutta se miten niitä käytetään, luo jatkuvan menestyksen"". No joo...

Häkellyttävän, kiihottavan nautittavaa. Sitä tämä on ollut. ;)
Hyvin huikaisevaa huomata, että teksti, toisen ihmisen teksti, omakin kirjoitus, tarinaan uppoutuminen voi kiihottaa näin valtavasti. Pöksyt kosteina olen tekstiäsi lukenut ja seuraavaa odottanut :)

Ei se malttamattomuus ole pelkästään nuorten miesten ""ongelma"". Kyllä sitä on naisissakin ihan yhtälailla (hmmm, jotain kokemusta sellaisista naisista...), sekä vanhemmissakin miehissä. Se, että nauttii toiselle antamastaan nautinnosta, on minun mielestäni ihmisen omassa asenteessa, eroottisuudessa. Toisilla sitä on ja toisilla ei...

Istuskelen tässä pöytäni ääressä, jälleen pöksyt kosteina, ja yritän jotenkin keskittyä töihini. Tosin huonolla menestyksellä... Mietiskelen vaan, miltä tuntuisi, kun tulisit huoneeseeni ja tuntisin kosketuksesi.

Nenne, tulisin vaikka heti! Itsellänikin ajatukset vähän harhailevat sivuraiteelle varsinaisista duuneista.

Sama juttu minullakin, yksinäinen huone ja tietokone...hyvä puoli siinä on tietenkin se, että housujen lievää pahempaa nykimistä ei huomaa kukaan, eikä sitä poskien jo mainittua punerrusta...

Hmmmmmm, tulisinko huoneeseesi? Arvannet jo pitkästä trenssi-takistani, että sen alla ei ole juurikaan mitään. Mustat korkeakorkoiset saappaani vain näkyvät helman alta...mustat läpinäkyvät liivini pitävät sisällään kiihkeästi kosketustasi odottavat rintani..mustat läpinäkyvät string-pöksyni pitävät sisällään jotain kuumaa ja kosteaa...

Yhteistyössä