(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masentaa

Vieras
Kaikkien mies sekoilujen jälkeen luulin löytäneeni sen oikean.Taas tuntuu,että jatkaako vai ei.
Kyse on etäsuhteesta,nähdään harvoin:Tavatessa kaikki menee aika hyvin.
Puhelujen jälkeen olen aika pihalla:mies käyttäytyy kuin pikkupoika,äyskii ja vinoilee tai sanoisinko vittuilee,kun luulee,että olen tyhmä.
Odotamme lomaa nyt syksyllä kumpikin ja tarkoitus olisi tavata.Kysyin,että haluaako hän,että lähtisimme jonnekin,vaikka Tallinnaan.Suuttui,minun olisi pitänyt tietää,että hänellä ei ole rahaa.Käski mennä yksinään.Sanoin,etten halua mennä yksin,enkä tyttökavereiden kanssa,vaan hänen kanssaan tai sitten ei ollenkaan.

Lopulta kysyin,että onko hänellä edes bensaan rahaa ajella tapaamaan minua,sanoin,että voi miettiä sitäkin.
Hän aikoi miettiä.eli nyt ilm. on suhde katkolla:olen myös väsynyt,kun en ymmärrä tätä miestä ollenkaan.

Sanoin vielä,että voisi pyytää huutamistaan edes anteeksi.Ei pyytänyt.
Mikä ihme vaivaa miehiä,kysyn vain:olen joustanut ja yrittänyt olla suuttumatta.Vai onko tarkoitus suututtaakin minut vai mistä on kyse.Miehiltä olisi mukava saada vastauksia.
Olen seurustellut usean miehen kanssa ja aina tuntuu,että kävelemme toistemme ohi.en opi ikinä ymmärtämään miehiä.Olisko jossakin kurssitusta ko. asiaan.

Älä ole tyhmä. Jätä ihmessä tällainen mies joka ei sinusta välitä. Älä ota enää sellaista miestä, joka ei sinua kunnioita. Rakasta itseäsi, sillä olet sen arvoinen!!

.. ei ole oikea sulle hän..ellet väenväkisin halua kenenkään sylkykupiksi. Kannattaisi varmaan miettiä, et mitä etsii suhteelta, jos noin tunnet ""mies sekoiluja"" kokeneesi. Ei ole koiraa karvoihin katsominen. Se on tosi se.

Lue kirja, Voiko nainen rakastaa liikaa, kirjastosta lainasin tekijää en muista. Voit ehkä löytää itsesi ja tilanteesi uudella tavalla. Tuntuu, että tämä on sinulle todella ongelma. Onnea etsintääsi!

Siis, onko teillä tällaista vain silloin kun ette ole yhdessä, vai myös tapaamisten aikana? Puhelimessa puhuminen saattaa ”vääristää” keskustelua. Mies saattaa kokea kysymyksesi liian ahdistavina ja vaativina kun ei pysty näkemään sinua ja ilmeitäsi. Millaisessa sanamuodossa ja äänensävyssä asiasta keskustelit hänen kanssaan? Kysyitkö mitä hän haluaisi tehdä, mitkä hänen suunnitelmansa ovat… aika monia kysymyksiä jotka ehkä selventäisivät tilannetta.

Tärkeää olisi miettiä millaisia ovat sitten tilanteet jolloin teillä menee hyvin. Miten silloin keskustelette, mikä on toisin? Syntyvätkö nämä riidat jostain tietystä aiheesta vai ihan mistä vain?

Jos sinulla ollut aivan samanlaisia ongelmia aikaisemmissakin suhteissasi, niin ehkä jokin sinun tavassasi puhua saa miehet puolustuskannalle? Otathan myös miehen mielipiteet ja toiveet huomioon ja pohditteko tällaisia suunnitelmia yhdessä vai pyritkö olemaan se päättävä ja hallitseva osapuoli. Tätä omaakin osuutta täytyy tietenkin miettiä…

On tietenkin mahdollista että mies on huomannut ettei suhteestanne tule mitään muttei uskalla itse lopettaa sitä ja siksi hän yrittää saada sinut loukkaantumaan niin paljon että teet sen itse. Toki tästä täytyisi näkyä merkkejä myös tapaamisten aikana...

Tässä muutamia mietittäviä juttuja näin aluksi, ehkä saamme tähän jotain ”tolkkua”…

... se joka kirjoittaa yleensä tällä nimimerkillä.

En ilmaisisi asiaa yhtä jyrkästi kuin tämä toinen ""yks"", eikä tulisi mieleen haukkua ap:ta joka kysyy neuvoa !

Ap, koita saada keskustelua aikaiseksi ja anna ajan kulua. Ehkä sinulle on parempi lähteä ystäviesi kanssa reissaamaan, jos et miehestäsi saa seuraa muutenkaan loman ajaksi...

Tsemppiä tilanteessasi! :)

Muistelin ihan oikein kirjoittaneeni tällaiseen ketjuun...

Mitä sinulle ap kuuluu? Olit jotenkin kovin masentuneen oloinen. Ovatko asiat miesystäväsi kanssa selvinneet yhtään?

Jälkeenpäin kun tuon kirjoitin, tuli mieleen että jos tämä teidän välimatka onkin se syy varsinkin jos teillä kerran menee ihan hyvin sitten kun olette yhdessä. Jos vain mies ei osaa olla kaukosuhteessa, vaan tarvitsee jatkuvaa kontaktia?

Itse asiassa suhde on nyt katkolla,ei ole kuulunut kohta viikkoon mitään,kun käskin miettiä noita ajo kilometrejä eli siis olenko minä tärkeä vai rahanmeno
Olen yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa.suhteissa olen jo oppinut huomaamaan,että jos jo alussa tökkii ,kannattaisi lyödä hanskat tiskiin.
en aio ottaa häneen yhteyttä ja jos mies ajattelee samoin,niin olkoon.
Olisi mukavaa,jos olisi edes joku...

Huomioni kiinnitti ""loppulauseesi"": Olisi mukavaa,jos olisi edes joku...

Ajatteletko tosiaan näin?
Eli tulee mieleen, että onko tämä mies sinulle vain ""joku"" eli onko hän oikeasti sinulle tärkeä?
Et kertonut kuinka kauan olette seurustelleet, paljonko tavanneet ja miten suhde alkoi.
Suhteen alussa usein ollaan ""pää pilvissä"" uuden suhteen ihanuudessa. Jos teidän suhde ei vielä ole kestänyt kauaa eikä tällaista tunnetta ole ollut tai suhteen kestäessä ei ole syntynyt yhteenkuuluvuuden tunnetta, kannattaa tietysti miettiä onko tämä suhde sellainen jota todella haluan.
Koskaan ei kannata suhteessa olla vain siksi, että olisi joku. Siinä vain loukkaa ja pettää sekä toista että itseään.

Teidän kannattaisi keskustella vakavasti mitä te molemmat suhteesta odotatte ja haluatte sekä mitä tunnette toisianne kohtaan. Silloin molemmat tietävät missä mennään, eikä vääriä odotuksia ja toiveita tai kuvitelmia ole puolin taikka toisin.
Tsemppiä sinulle, toivon että saatte keskusteltua suhteestanne ja ajatukset selkiämään, olivatpa ne sitten minkälaisia tahansa. Epätietoisuudessa oleminen on kaikkein pahinta.

Yhteistyössä