M
Masentaa
Vieras
Kaikkien mies sekoilujen jälkeen luulin löytäneeni sen oikean.Taas tuntuu,että jatkaako vai ei.
Kyse on etäsuhteesta,nähdään harvoin:Tavatessa kaikki menee aika hyvin.
Puhelujen jälkeen olen aika pihalla:mies käyttäytyy kuin pikkupoika,äyskii ja vinoilee tai sanoisinko vittuilee,kun luulee,että olen tyhmä.
Odotamme lomaa nyt syksyllä kumpikin ja tarkoitus olisi tavata.Kysyin,että haluaako hän,että lähtisimme jonnekin,vaikka Tallinnaan.Suuttui,minun olisi pitänyt tietää,että hänellä ei ole rahaa.Käski mennä yksinään.Sanoin,etten halua mennä yksin,enkä tyttökavereiden kanssa,vaan hänen kanssaan tai sitten ei ollenkaan.
Lopulta kysyin,että onko hänellä edes bensaan rahaa ajella tapaamaan minua,sanoin,että voi miettiä sitäkin.
Hän aikoi miettiä.eli nyt ilm. on suhde katkolla
len myös väsynyt,kun en ymmärrä tätä miestä ollenkaan.
Sanoin vielä,että voisi pyytää huutamistaan edes anteeksi.Ei pyytänyt.
Mikä ihme vaivaa miehiä,kysyn vain
len joustanut ja yrittänyt olla suuttumatta.Vai onko tarkoitus suututtaakin minut vai mistä on kyse.Miehiltä olisi mukava saada vastauksia.
Olen seurustellut usean miehen kanssa ja aina tuntuu,että kävelemme toistemme ohi.en opi ikinä ymmärtämään miehiä.Olisko jossakin kurssitusta ko. asiaan.
Kyse on etäsuhteesta,nähdään harvoin:Tavatessa kaikki menee aika hyvin.
Puhelujen jälkeen olen aika pihalla:mies käyttäytyy kuin pikkupoika,äyskii ja vinoilee tai sanoisinko vittuilee,kun luulee,että olen tyhmä.
Odotamme lomaa nyt syksyllä kumpikin ja tarkoitus olisi tavata.Kysyin,että haluaako hän,että lähtisimme jonnekin,vaikka Tallinnaan.Suuttui,minun olisi pitänyt tietää,että hänellä ei ole rahaa.Käski mennä yksinään.Sanoin,etten halua mennä yksin,enkä tyttökavereiden kanssa,vaan hänen kanssaan tai sitten ei ollenkaan.
Lopulta kysyin,että onko hänellä edes bensaan rahaa ajella tapaamaan minua,sanoin,että voi miettiä sitäkin.
Hän aikoi miettiä.eli nyt ilm. on suhde katkolla
Sanoin vielä,että voisi pyytää huutamistaan edes anteeksi.Ei pyytänyt.
Mikä ihme vaivaa miehiä,kysyn vain
Olen seurustellut usean miehen kanssa ja aina tuntuu,että kävelemme toistemme ohi.en opi ikinä ymmärtämään miehiä.Olisko jossakin kurssitusta ko. asiaan.