(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies..

Vieras
nyt mua vaivaa se, että minkä takia pillu on tuon muotoinen..
miksei se voi olla pyöreä..ja kaikilla sama..ei tulis avioeroja..
kun olis vaan yksi pillu..malli, niin ei tee mieli vierasta..kun
tietää, että sama se on..............kyl..mää..niin..kauhiasti..
ihmettelen..taas....

Hmm.. Ehkä se on sen takia sen muotoinen, että sen saa hyvin jalkojen väliin piiloon... ;) siitä en sitten tiedä miksei kaikilla ole samanlainen.. Tosin, ei ihmisillä mikään muukaan ole samanlaista..

Samaa mä olen miettiny kulleista. Miks ne ei voi olla kaikki samankokoisia, ettei tulis mieleenkokeilla kaikenlaisia erikokoisia juttuja... Ois vaanjok aukolla samanlainen ja samankestoinen kalu, niin ei tarvis miettii minkä niistä valitsis jakuka taas muutoin olis paras ja kelvollisin. Ottais vaan sen kenestä eniten tykkää noin muuten.

Rakastelu ei ole pelkää pillua tai kyrpää! Pillun tai kullin samanlaisuus ei pidä ihmisiä yhdessä, vaan jokainen tietoisesti tai tiedostamattaan haluaa kokea myös henkisen orgasmin.
Sen voi tavoitaa ja se on TAIVAALLISTA.

Joo-o, mutta jos kaikki elimet olisivat samanlaisia, niin olisi helpompi keskittyä siihen henkiseen yhteyteen, kun ei tarvitsisi ajatella mikä merkitys koolla kuitenkin on siinä ohessa.

Olet oikeassa. Sen vuoksi Euroopan unionin tutikmus ja kehityskomissio on paneutunut tähän asiaan syvällisesti.
Tässä arvovaltaisessa tutkimiksessa on päädytty samaan tuloksen.Seuraavan vuosikymmenen tavoitteena on jalostamisella saada kaikille kansalaisille saman kokoiset ja näköiset elimet.
Valmisteilla on myös orgasmi diregtiivi jonka jokaisen kansalaisen täytyy täyttää.
Vaikka Ah-Mattilla onkin ennakkotietoja asioista en ole mikään pöydän takana runkaava virkamies!